| کد خبر: 149360 |

در نشست مدیرکل و روسای ادارات راهداری استان مطرح شد؛

فعالیت 359 دستگاه انواع ماشین آلات راهداری در استان

رییس اداره تجهیزات و ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: هم اکنون 359 دستگاه انواع ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین به منظور انجام خدمات راهداری و حمل و نقل جاده ای در استان همدان وجود دارد.

تین نیوز

رییس اداره تجهیزات و ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: هم اکنون 359 دستگاه انواع ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین به منظور انجام خدمات راهداری و حمل و نقل جاده ای در استان همدان وجود دارد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان  همدان، آرش آزادی در نشست هماهنگی روسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و شهرستان های استان اظهار داشت: در چند سال اخیر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در زمینه تجهیز انواع ماشین آلات راهداری در استان اقدامات خوبی را انجام داده که با لحاظ کردن اعتبارت لازم، تعدادی از این ماشین آلات تجهیز و به روز شده است.

وی افزود: در حال حاضر اقدامات اساسی در زمینه تعمیر 30 دستگاه انواع ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین انجام شده و 17 دستگاه نیز در دست اقدام است.

آزادی اضافه کرد: همچنین 15 دستگاه نیمه سنگین در حال بازسازی هستند که به زودی به ناوگان راهداری اضافه می شوند.

این مسئول با اشاره به اینکه، همزمان با فصل زمستان و آغاز بارش برف در استان ماموران راهداری و حمل نقل جاده‌ای به‌طور مداوم در حال عملیات راهداری و بازگشایی راه‌ها در سطح استان هستند، یادآور شد: در طرح برفروبی 288 دستگاه در سطح استان فعال می شوند که تا یک ماه آینده تعمیرات لازم دستگاه ها در دستور کار قرار دارد.

وی متوسط عمر ماشین آلات سنگین را 26 سال، ماشین آلات سبک را 15 سال و ماشین آلات نیمه سنگین را 27 سال عنوان و خاطرنشان کرد: به دلیل عمر بالای این ماشین آلات، هزینه تعمیر و نگهداری آنها بالاست که این امر به اعتبارات بیشتر نیاز دارد تا راهداران بتوانند با استفاده از ماشین آلات مناسب خدمات مطلوبی را ارائه کنند.

آرش آزادی ادامه داد: یکی از برنامه های این اداره در سال جدید، تامین خودروهای به روز برای انجام عملیات راهداری است.

گفتنی است 34 پایگاه راهدارخانه به شکل ثابت و سیار با 540 نیرو زیر نظر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.