| کد خبر: 245198 |

◄ ایجاد خط کشتیرانی خرمشهر به ابوفلوس عراق بررسی شد

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر از انجام مذاکرات برای راه اندازی خط کشتیرانی بندر خرمشهر به بندر ابوفلوس عراق و جلب موافقت‌های اولیه خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر از انجام مذاکرات برای راه اندازی خط کشتیرانی بندر خرمشهر به بندر ابوفلوس عراق و جلب موافقت‌های اولیه خبر داد.

به گزارش تین نیوز، نورالله اسعدی اظهار کرد: در سفری به کشور عراق در قالب هیئتی برای انجام مذاکرات با طرف عراقی برای ارتباط بندر خرمشهر و بنادر عراق برای ایجاد یک خط کشتیرانی بین خرمشهر و بندر ابوفلوس عراق نیز مذاکراتی انجام شد.

وی افزود: طرف عراقی برای ایجاد این خط کشتیرانی متقاعد شده و به منظور تأمین زیرساخت مناسب از جمله سالن مسافری، طرف عراقی یک ساختمانِ از قبل آماده را برای همین منظور در نظر گرفت.

بیشتر بخوانید:

خط کشتیرانی بین بندر خرمشهر و بندر ابوفلوس ایجاد می شود؟

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر به فاصله ۹ مایل دریایی بندر خرمشهر تا بندر ابوفلوس عراق اشاره کرد و گفت: با راه اندازی خط کشتیرانی بین این دو بندر امکان بهره برداری از آن در طول سال فراهم می‌شود.

وی در ادامه پیش رو بودن ایام اربعین حسینی را نیز یادآور شد و بیان کرد: در ایام اربعین حسینی خیل عظیمی از زائران و مشتاقان برای زیارت عتبات عالیات از سراسر کشور و همچنین خارج از کشور در خرمشهر حضور پیدا می‌کنند که با راه‌اندازی این خط کشتیرانی، می‌توان برای جابه‌جایی زائران به صورت دریایی هم خدمت‌رسانی کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.