| کد خبر: 210671 |

راستاد: طرح جامع بنادر کشور؛ در مرحله نهایی

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه جبران فوری وقفه پروژه های بنادر کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا در دستور کار این سازمان قرار دارد، بر لزوم تحرک جدی در زمینه پیشرفت پروژه ها تاکید کرد.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه جبران فوری وقفه پروژه های بنادر کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا در دستور کار این سازمان قرار دارد، بر لزوم تحرک جدی در زمینه پیشرفت پروژه ها تاکید کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد راستاد در گردهمایی معاونان فنی و مهندسی این سازمان که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: با تلاش جدی در راستای کاهش و تعدیل مشکلات گام برخواهیم داشت و تاکید جدی سازمان بنادر و دریانوردی بر اتمام هرچه سریع تر پروژه ها چه در حوزه ابنیه و چه در حوزه تجهیزات است و انتظار داریم که تحرک جدی در زمینه پیشرفت پروژه ها حاصل شود.

وی ادامه داد: باید وقفه ای که به دلیل شیوع ویروس کرونا در حوزه پیشرفت پروژه ها حاصل شده بود جبران شود و تاکید وزیر راه و شهرسازی نیز فعالیت جدی کارگاه ها بر اساس و مطابق پروتکل های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است و ما نیز تاکید داریم که کارگاه ها با تلاش جدی فعالیت کنند تا وقفه ایجاد شده جبران شود.

هیچ پروژه ای نباید دچار اخلال و تاخیر نشود

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه حداقل انتظار این است که در ادامه هیچ پروژه ای دچار اخلال و تاخیر نشود، گفت: علاوه بر پیشبرد کمی پروژه ها توجه به کیفیت مسئله بسیار مهمی است که باید مورد توجه مدیران بنادر کشور باشد.

راستاد همچنین به آخرین وضعیت طرح جامع بنادر کشور، اعلام کرد: طرح جامع بنادر کشور در مرحله نهایی قرار دارد و به عنوان یک نقشه راه در راستای توسعه و پیشرفت بنادر ایران تا پایان شهریور ماه سال جاری نهایی می شود.

تشریح آخرین وضعیت طرح تحول صنایع دریایی

راستاد در مورد آخرین وضعیت طرح تحول صنایع دریایی نیز، اعلام کرد: در خصوص حدود ۷۰ میلیون یورو  از بسته طرح تحول صنایع دریایی که تامین کننده آن صندوق توسعه ملی بود به جمع بندی رسیدیم مابقی آن نیز طی ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد.

وی افزود: طرح تحول صنایع دریایی در حوزه تجهیزات دریایی بزرگترین پروژه سازمان در حوزه تامین تجهیزات دریایی است و مربوط به ماموریت های حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی در حوزه دریایی خواهد بود .

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.