| کد خبر: 169656 |

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش عنوان کرد:

◄ آمادگی نیروی دریایی برای استفاده از ظرفیت‌های بندری شهید باهنر در حوزه های بندری و عمرانی

هم‌جواری بندر شهید باهنر با منطقه یکم نیروی دریایی ارتش موجب ارتقای هم‌افزایی در حوزه‌های مختلف شده و امیدواریم نگاه راهبردی حاکم بر نیروی دریایی ارتش، ثمرات ارزنده‌ای برای ارتقای فعالیت‌های تخصصی را نیز به دنبال داشته است.

تین نیوز

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ما آماده هستیم از ظرفیت‌های بندر شهید باهنر بخصوص در حوزه‌های تخصصی بندری و عمرانی بهره ببریم.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، امیر دریادار دوم مجتبی محمدی در دیدار با مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر و حوزه شرق هرمزگان، افزود: منطقه یکم نیروی دریایی ارتش آماده است از ظرفیت‌های بندر شهید باهنر به‌خصوص در حوزه‌های تخصصی بندری و عمرانی بهره ببرد.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر و حوزه شرق هرمزگان، حمیدرضا محمدحسینی هم در این دیدار عنوان کرد: بندر شهید باهنر و منطقه یکم نیروی دریایی ارتش در همسایگی یکدیگر واقع‌شده و تعاملات بسیار خوبی با یکدیگر دارند و در سایه این تعاملات شاهد رشد ظرفیت‌های اقتصادی کشور هستیم.

وی افزود: هم‌جواری بندر شهید باهنر با منطقه یکم نیروی دریایی ارتش موجب ارتقای هم‌افزایی در حوزه‌های مختلف شده و امیدواریم نگاه راهبردی حاکم بر نیروی دریایی ارتش، ثمرات ارزنده‌ای برای ارتقای فعالیت‌های تخصصی را نیز به دنبال داشته است.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر و حوزه شرق هرمزگان ضمن قدردانی از تلاش‌های نیروی دریایی ارتش در راستای دفاع از مرزهای آبی جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: نیروی دریایی ارتش در سالیان اخیر با حضور در آب‌های آزاد و بین‌المللی و خودکفایی در ساخت تجهیزات و ناوشکن‌ها افتخارات بسیاری را برای ایران اسلامی رقم‌زده است که مایه مباهات هر ایرانی است.

وی خاطرنشان کرد: منطقه یکم نیروی دریایی ارتش محور اصلی فعالیت‌های مهم این نیرو در منطقه‌ای استراتژیک است و ما آماده هرگونه همکاری با این مجموعه در بندر شهیدباهنر و دیگر بنادر حوزه شرق هستیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.