| کد خبر: 254248 |

با مشارکت استانداری استان خوزستان؛

تأمین اعتبار مورد نیاز زیرساخت های جاده ای خوزستان

اعتبارات مورد نیاز زیرساخت های جاده ای خوزستان با مشارکت استانداری این استان تأمین می شود.

تین نیوز
 

اعتبارات مورد نیاز زیرساخت های جاده ای خوزستان با مشارکت استانداری این استان تأمین می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان در سفر به خوزستان با اشاره به دیدار با استاندار این استان گفت: استان خوزستان از پتاسیل های خوبی در بخش ترانزیت ، جابجایی بار و سفر برخوردار است.
وی افزود: با توجه به همجواری این استان با کشور عراق و برخورداری از پایانه های مرزی شلمچه و چذابه، سال گذشته حدود ۵ میلیون تردد از این دو پایانه مرزی به ثبت رسیده است.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بیان کرد: با توجه به اهمیت و جایگاه خوزستان، این استان نیازمند توجه ویژه به خصوص در بحث زیرساخت های جاده ای است.
امانی با اشاره به ملاقات با استاندار خوزستان، اظهار کرد: در این دیدار مقرر شد طی تفاهمنامه ای بین استانداری خوزستان و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، اعتبار مورد نیاز زیرساخت جاده های مواصلاتی، شریانی، اصلی و راه های روستایی تأمین شود.
وی گفت: این اعتبار به صورت ۶۰ درصد از محل منابع ملی و ۴۰ درصد از محل منابع استانی تأمین می شود تا بتوان زیرساخت های جاده ای خوزستان بویژه در بخش ایمن سازی محورها، رفع نقاط پرحادثه، نهضت روکش آسفالت در محورهای اصلی و شریانی و احداث و نگهداری راه های روستایی را بهبود بخشید.
معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: همچنین در این دیدار مقرر شد استانداری خوزستان بخشی از اعتبار مورد نیاز نوسازی ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری استان را تأمین کند.
شایان ذکر است در این سفر معاون توسعه مدیریت و منابع و مشاور ریاست و مدیر کل دفتر مرکزی حراست، ریاست سازمان را همراهی می کردند و بازدید از پایانه مرزی شلمچه و حضور در جلسه شورای معاونین اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان خوزستان از دیگر برنامه های این سفر بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • علی 0 0

    لطفآ جاده مرغا شهرستان ایذه رو هم درست کنین قابل استفاده نیست اینقدر چاله چوله دارد