| کد خبر: 247245 |

زیرساخت های کنترل هوشمند خودرو های بار در اصفهان فراهم شد

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل ونقل بار و کالای درون شهری شهرداری اصفهان گفت: به تازگی با ابلاغ وزارت کشور و سازمان شهرداری ها و دهیاری ها، ورود خودرو های بار به محدوده های شهری باید به صورت هوشمند کنترل شود که زیرساخت این اقدام در شهر اصفهان فراهم شده است.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل ونقل بار و کالای درون شهری شهرداری اصفهان گفت: به تازگی با ابلاغ وزارت کشور و سازمان شهرداری ها و دهیاری ها، ورود خودروهای بار به محدوده های شهری باید به صورت هوشمند کنترل شود که زیرساخت این اقدام در شهر اصفهان فراهم شده است.

به گزارش تین نیوز، سیدعلی عبداللهی با اشاره به طرح نظارت و کنترل بارنامه خودروهای حمل ونقل بار و کالا در اصفهان، اظهار کرد: خودروهای حمل بار باید بارنامه، مبدا و مقصد، نوع بار و بیمه نامه های مربوط به آن مشخص باشد.

وی افزود: به تازگی با ابلاغ وزارت کشور و سازمان شهرداری ها و دهیاری ها، ورود خودروهای بار به محدوده های شهری باید به صورت هوشمند کنترل شود که زیرساخت این اقدام در شهر اصفهان فراهم شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل ونقل بار و کالای درون شهری شهرداری اصفهان افزود: طرح کنترل هوشمند خودروهای بار در این کلان شهر به صورت آزمایشی برای خودروهای بالای شش تن شامل کامیونت ها و خودروهای بالای ۱۰ تن آغاز شده است و امکان دارد برای مالکان و رانندگان خودروهای باری پیامک های هشدار ارسال شود.

وی ادامه داد: خودروهای بالای شش تن شامل خودروهای حمل مواد غذایی، کامیونت ها، حمل بار، کامیونت هایی که در تناژ شش تن می توانند مصالح جابه جا کنند و میکسرهای بتن و کمپرسی های خاکبرداری است که در این مرحله از اجرای طرح کنترل هوشمند خودروهای بار، وانت بارها و نیسان ها از نظارت و کنترل مستثنی هستند.

عبداللهی گفت: نفع اجرای این طرح در درازمدت به شهروندان بازمی گردد، همچنین زیرساخت های شهری همچون تأسیسات شهری و آسفالت معابر بهتر حفظ و نگهداری می شود، چراکه حرکت خودروها در معبر غیرمجاز، خسارت هایی را به شهر و شهروندان وارد می کند.

وی ادامه داد: به صورت تخصصی روی کنترل و نظارت ناوگان حمل ونقل اقداماتی از جمله ایجاد کارگروه های مختلفی در راستای آموزش راهبران ، مهار بارهای غیرمجاز، کنترل بارهای غیرمجاز و اضافه تناژ صورت می گیرد، از این رو از راهبران و مالکان خودروهای باری تقاضا دارم که نسبت به دریافت مجوزهای لازم از سازمان حمل ونقل و بار اقدام کنند تا مشمول جریمه نشوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل ونقل بار و کالای درون شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: آموزش های تخصصی برای راهبران خودروهای حمل بار در نظر گرفته شده است که این اقدام باعث افزایش کیفیت ارائه خدمات به شهروندان می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: سايت خبری ایمنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.