| کد خبر: 226372 |

شهردار اصفهان:

◄ 12 پروژه عمرانی فردا در منطقه 12 شهر اصفهان بهره برداری و آغاز می شود

شهردار اصفهان گفت: فردا و همزمان با روز 12 بهمن و سالروز بازگشت امام خمینی (ره) به میهن، در منطقه 12 شهر اصفهان 12 طرح عمرانی، خدماتی و فرهنگی بهره برداری و آغاز می شود.

تین نیوز

شهردار اصفهان گفت: فردا و همزمان با روز 12 بهمن و سالروز بازگشت امام خمینی (ره) به میهن، در منطقه 12 شهر اصفهان 12 طرح عمرانی، خدماتی و فرهنگی بهره برداری و آغاز می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت اله نوروزی در ارتباط زنده رادیویی با برنامه «سلام اصفهان» با تبریک بازگشت امام خمینی (ره) به میهن و گرامیداشت دهه فجر، میلاد حضرت زهرا (س) را به عنوان روز زن و روز مادر به همه همشهریان گرامی به ویژه مادران و خانم ها تبریک گفت.

وی افزود: فردا در ادامه افتتاحیه های هفتگی شهر اصفهان تحت عنوان «هر یکشنبه، یک افتتاح» که مصادف با 12 بهمن است، 12 پروژه عمرانی، خدماتی و فرهنگی را در منطقه 12 به همه شهروندان شهر اصفهان تقدیم خواهیم کرد.

شهردار اصفهان تصریح کرد: این پروژه ها با هزینه ای بالغ بر هزار و 330 میلیارد ریال در خدمت شهروندان قرار می گیرد.

وی ادامه داد: احداث خیابان آرمان که در ملاقات های مردمی یکی از خواسته های ساکنان و معتمدان این منطقه بود نیز فردا با هزینه ای بیش از 395 میلیارد ریال رسما افتتاح می شود.

نوروزی با اشاره به دیگر طرح های افتتاحی فردا در منطقه 12 گفت: پارک سوار عاشق آباد با اعتباری بالغ بر 408 میلیارد ریال فردا افتتاح می شود که یکی از پروژه های اثرگذار منطقه است و در راستای توسعه حمل و نقل عمومی ساخته شده است.

وی با بیان اینکه البته فردا عملیات اجرایی احداث خیابان 12 بهمن نیز در منطقه 12 آغاز می شود، اظهار کرد: در هفته گذشته در منطقه 12 بهره برداری از مرکز توانمندسازی بانو امامی با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده انجام شد؛ این مرکز برای توانمندسازی و کارآفرینی زنان احداث شده که امیدواریم فرصتی برای آموزش به همه بانوان منطقه باشد.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.