| کد خبر: 245762 |

◄ سامانه حمل و نقل شهری در قم شناسنامه دار می شود

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: در کنار ایجاد سامانه‌های حمل‌ونقل بار شهری و شناسنامه‌دار کردن آن‌ها، به دنبال ایجاد سازمان حمل‌ونقل بار شهری به‌صورت مستقل هستیم.

تین نیوز

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: در کنار ایجاد سامانه‌های حمل‌ونقل بار شهری و شناسنامه‌دار کردن آن‌ها، به دنبال ایجاد سازمان حمل‌ونقل بار شهری به‌صورت مستقل هستیم.

به گزارش تین نیوز، مسعود طبیبی امروز بیستم مردادماه در گفت‌وگو با خبرنگاران به اهمیت ساماندهی حمل‌ونقل در همه حوزه‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: برای داشتن سیستم هوشمند و کارآمد در حوزه حمل‌ونقل در کنار توجه به حمل‌ونقل عمومی و ساماندهی سفرهای درون‌شهری، باید به حمل‌ونقل بار نیز توجه ویژه‌ای شود.

وی ایجاد سامانه‌های مربوط به حمل‌ونقل بار را مورد توجه قرار داد و افزود: شهرداری به‌صورت جدی پیگیر ایجاد سامانه‌های مربوطه به حمل‌ونقل بار شهری بوده و از سوی دیگر به دنبال ایجاد سازمان حمل‌ونقل بار شهری هستیم.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم تصریح کرد: مجوزهای لازم برای گروه‌های هدف در این خصوص گرفته‌شده و به دنبال شناسنامه‌دار کرد حمل‌ونقل باری شهری هستیم و امیدواریم در نیمه دوم سال جاری به نتیجه‌ای مطلوب دست پیدا کنیم.

وی آغاز به کار آزمایشی سامانه‌های مربوط به حمل‌ونقل بار شهری را موردتوجه مجدد قرارداد و گفت: امیدواریم در نیمه دوم سال این سامانه‌ها آغاز به کارکرده و روند شناسنامه‌دار شدن حمل‌ونقل باری به‌خوبی پیش برود.

طبیبی ایجاد سامانه حمل‌ونقل باری سریع، مناسب و ایمن را هدف نهایی شهرداری دانست و ابراز کرد: ما در شهر قم نمونه موفق حمل‌ونقل بار موفق را در مجموعه سرای ایرانی داریم که باید بگویم در کل کشور نمونه موفقی در این حوزه بوده و امیدواریم در شهر نیز این شیوه پیاده شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.