| کد خبر: 256669 |

رشد 21 درصدی تردد از پایانه مرزی تمرچین

از ابتدای امسال تا پایان اردیبهشت ماه سالجاری بالغ بر ۱۳ هزار دستگاه ناوگان باری از پایانه مرزی تمرچین تردد داشتند که در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۱ حکایت از رشد ۲۱ درصدی تردد را دارد.

تین نیوز

محمد رضایی سرپرست مدیریت پایانه مرزی تمرچین با اعلام افزایش بی سابقه تردد ها در پایانه مرزی تمرچین در ۲ ماهه گذشته از سال جاری، گفت: از ابتدای امسال تا پایان اردیبهشت ماه سالجاری بالغ بر ۱۳ هزار دستگاه ناوگان باری از پایانه مرزی تمرچین تردد داشتند که در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۱ حکایت از رشد ۲۱ درصدی  تردد را دارد.

 به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مدیر پایانه مرزی تمرچین افزود:با توجه به افزایش خدمات در محوطه های تخلیه و بارگیری، ورودی خودروهای عراقی از ۲۲۰ دستگاه به ۳۸۰ و ورودی خودروهای ایرانی به محوطه تخلیه و بارگیری از ۲۰۰ دستگاه به ۴۰۰ دستگاه افزایش یافته است.

 رضایی  خاطر نشان کرد: در مدت زمان ذکر شده ۱۰۶۳ عدد ناوگان مسافری از مرز تمرچین خارج و ۱۰۶۵ مورد وارد کشورمان شده  که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۶ درصدی داشته است.

 این مقام مسئول در خصوص تردد مسافرین از طریق پایانه مرزی تمرچین در ۲ ماهه  سال جاری نیز اظهار داشت: با توجه به اینکه پایانه مرزی تمرچین یکی از پر ترددترین مرز های استان در نوروز ۱۴۰۲ تعداد ۱۱۳۵۷۶ نفر مسافردر این مدت  از این پایانه مرزی تردد کردند که نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد افزایش ۶۷ درصدی تردد مسافر بوده ایم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.