| کد خبر: 69879 |

اجرای طرح آزمایش رصد الکترونیکی محموله ترانزیت

تین نیوز | دبیر کمیسیون اقتصادی اروپایی سازمان ملل گفت: اولین مرحله پروژه آزمایش تیر الکترونیکی (E-TIR) جهانی در ایران اجرا شد.

به گزارش تین نیوز از گمرک ایران، دبیرکمیسیون اقتصادی اروپایی سازمان ملل (UNECE) در مورد اجرای موفقیت آمیز اولین مرحله پروژه آزمایش تیر الکترونیکی(E-TIR) به رئیس کل گمرک ایران تبریک گفت که در دنیا اولین مرحله پروژه آزمایش تیر الکترونیکی (E-TIR) با موفقیت به پایان رسید.

دبیرکمیسیون اقتصادی اروپایی سازمان ملل (UNECE) در نامه ای به رئیس کل گمرک اجرای موفق این پروژه را تبریک گفت.

کریستین فریس باخ دبیر کمسیون اقتصادی اروپایی سازمان ملل(UNECE) در نامه ای به مسعود کرباسیان با اشاره به موفقیت آمیز بودن اولین مرحله آزمایش پروژه تیر الکترونیکی (E-TIR) اعلام کرد: ما در انتظار این لحظه تاریخی به عنوان گامی مهم برای کلیه اعضای متعهد کنوانسیون تیر(1975) بودیم و اجرای کامل این پروژه را در آینده خواهیم دید.

وی افزود: باعث افتخار اینجانب است که نسخه اصلی شرح وظایف پروژه آزمایشی E-TIR سازمان های کمیسیون اقتصادی اروپایی سازمان ملل (UNECE) و اتحادیه حمل و نقل جاده ای(IRU) بین جمهوری اسلامی ایران و ترکیه به همراه امضاهای امضاء کنندگان آن را برای رئیس کل گمرک ایران ارسال نمایم.

دبیر کمیسیون اقتصادی اروپایی سازمان ملل در این نامه تاکید کرده است: از آنجایی که آخرین امضاء در تاریخ 26 اکتبر 2015 انجام شد، این تاریخ به صورت رسمی به عنوان شروع پروژه آزمایشی E-TIR و مرجع زمانی برای مقررات مربوط به شرح وظایف منظور خواهد شد.

فریس باخ در ادامه تاکید کرده است: پس از اقدامات مقدماتی بعمل آمده توسط کلیه طرف های متعاهد در پروژه آزمایشی E-TIR و پیشرفت های حاصله در ماه های اخیر ،بنظر می رسد که زمان آزمایشی نهایی و عملیاتی نمودن حمل و نقل واقعی E-TIR فرا رسیده است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.