| کد خبر: 198804 |

آخرین مهلت ترخیص کالا‌های گروه چهار ۱۲ آبان است

گمرک ایران آخرین مهلت ارائه اسناد و مدارک لازم برای بررسی وضعیت پرونده‌های کالا‌های گروه چهار که دارای ثبت سفارش هستند را اعلام کرد.

تین نیوز

گمرک ایران آخرین مهلت ارائه اسناد و مدارک لازم برای بررسی وضعیت پرونده‌های کالا‌های گروه چهار که دارای ثبت سفارش هستند را اعلام کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، گمرک ایران در اطلاعیه جدید خود آورده است: «با توجه به ضرورت رسیدگی به مشکلات کالا‌های موجود در بنادر و گمرکات کشور، تمامی صاحبان کالا‌های گروه ٤ که دارای (ثبت سفارش) بوده اما به هر دلیلی از جمله مشکل عدم تأیید منشأ ارز، اتمام تاریخ مجوز ثبت سفارش مربوطه، اتمام تاریخ مصوبه مربوطه و... موفق به اظهار یا ترخیص کالا نشده‌اند، حداکثر تا تاریخ ١٢ آبان ١٣٩٨، نسبت به ارائه اسناد و مدارک مربوطه از جمله تصویر مجوز ثبت سفارش و تصویر قبض انبار کالای مربوطه به دفتر واردات گمرک ایران اقدام کنند.»

پیش از این معاون امور گمرکی، گمرک ایران از واردات ۳۰۰ قلم کالای گروه ۴ خبر داد و گفت: سهمیه کل کالای همراه مسافر و خرده‌فروشی و همچنین میزان سهمیه مجاز ورود پوشاک (البسه، کیف و کفش) به هر منطقه، مربوط به سال ۱۳۹۸ به همراه فهرست ۸۴۹ ردیف تعرفه کالا‌های مجاز به ورود یا خروج از محدوده مناطق آزاد تحت عنوان کالای همراه مسافر و خرده فروشی به همه گمرکات ابلاغ شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.