| کد خبر: 177499 |

تخلیه و بارگیری یک میلیون و ۴۲۰ هزار تن کالا در بندر بوشهر

رییس اداره امور بندری اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در نیمه نخست امسال یک میلیون و ۴۲۰ هزار تن کالا در بندر بوشهر تخلیه و بارگیری شده که نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش ۲ درصدی را نشان می‌دهد.

تین نیوز

رییس اداره امور بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در نیمه نخست امسال یک میلیون و ۴۲۰ هزار تن کالا در بندر بوشهر تخلیه و بارگیری شده که نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش ۲ درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عبد‌السعید عباسی اظهار داشت: بیش‌ترین کالاهای وارداتی شامل برنج، عدس، مواد اولیه کارخانجات، لوازم یدکی و لاستیک ماشین بوده و بیش‌ترین کالاهای صادراتی را تره‌بار، خشکبار، مواد معدنی و مشتقات آن تشکیل داده است.

وی بیان کرد: مقصد بیشتر کالاهای صادراتی کشورهای حوزه خلیج فارس بوده است، گفت: در ۶ ماه نخست امسال ۴۵ هزار و ۵۳۳  تی.ایی.یو کانتیتر در بندر بوشهر تخلیه و بارگیری شده است.

رییس اداره امور بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اجرای مجتمع بندری نگین را یکی از طرح‌های مهم بندری بوشهر عنوان و تصریح کرد: اجرای این طرح به عنوان پس‌کرانه بندر بوشهر در افزایش تخلیه و بارگیری کالا و ارائه خدمات بندری به فعالان اقتصادی و بازرگانان نقش مهم و تاثیرگذاری دارد.

عباسی با بیان این‌که بندر بوشهر در تخلیه و بارگیری کانتینر جایگاه دوم را در بین بنادر کشور دارد گفت: با افتتاح اسکله و ترمینال کانتیتری مجتمع بندری نگین ظرفیت تخلیه و بارگیری کانتینر در بندر بوشهر به دو برابر افزایش می‌یابد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.