| کد خبر: 246822 |

ورود سازمان بازرسی به موضوع واردات لوکوموتیو از خارج

ذبیح الله خداییان، رئیس سازمان بازرسی کل کشور، در سفر به استان مرکزی از کارخانه واگن پارس مپنا بازدید کرد.

تین نیوز

 ذبیح الله خداییان، رئیس سازمان بازرسی کل کشور، در سفر به استان مرکزی از کارخانه واگن پارس مپنا بازدید کرد.

به گزارش تین نیوز، خداییان ضمن بازدید از بخش های مختلف این کارخانه، پای صحبت های مدیران و کارگران این شرکت نشست و مشکلات موجود را مورد بررسی قرار داد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور اظهار کرد: این کارخانه آمادگی دارد که نیاز کشور را تامین کند و با اشاره به مشکلات مطرح شده از سوی مسئولان این کارخانه، از پیگیری مسائل و خواسته های آن ها در سازمان بازرسی کل کشور خبر داد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه به گفته مسئولان کارخانه واگن سازی پارس مپنا ظرفیت تولید لوکوموتیو در این کارخانه وجود دارد؛ اما مسئولان مربوطه در وزارت راه و شهرسازی باید از قبل سفارش های خود را ثبت کنند تا نیازهای آنها تامین شود، ادامه داد: مسئولان مربوطه به موقع سفارش نمی دهند و بعد تقاضای واردات لوکوموتیو را به دولت می دهند درحالیکه چنانچه نیازها زودتر اعلام شود، شرکت واگن سازی پارس مپنا امکان تولید را دارد.

وی با بیان اینکه واردات لوکوموتیو خلاف قانون حمایت از تولید است، گفت: این موضوع را پیگیری می کنیم  و چنانچه خلاف قانون عمل شده دستگاه های متخلف را به مراجع ذیصلاح معرفی می کنیم.

خدائیان بیان کرد: این شرکت به مپنا واگذار شده ولی سند مالکیت سهام آن واگذار نشده است و مشکلاتی را به وجود آورده که این موضوع نیز از ناحیه سازمان بازرسی پیگیری می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری میزان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    جهت استحضار رئیس محترم سازمان بازرسی
    ظرفیت تولید در کشور هست اما آنقدر محدودیت داره که با فشار کاری روی دیزل ها چاره ای جز واردات نیست.