| کد خبر: 199656 |

اطلاعیه «تپسی» و «اسنپ» درباره نرخ کرایه پس از سهمیه‌بندی بنزین

براساس اعلام دو شرکت تاکسی اینترنتی تپسی و اسنپ نرخ کرایه‌ها علیرغم سهمیه بندی بنزین افزایش نخواهد یافت.

تین نیوز

براساس اعلام دو شرکت تاکسی اینترنتی تپسی و اسنپ نرخ کرایه‌ها علیرغم سهمیه بندی بنزین افزایش نخواهد یافت.

به گزارش تین نیوز  بامداد امروز بود که خبر آغاز سهمیه بندی بنزین و همچنین گران شدن نرخ آن از سوی شرکت ملی پالایش و پخش اعلام شد.

شرکت اینترنتی اسنپ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به آغاز سهمیه‌بندی بنزین، بر اساس اطلاعیه شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی و تایید وزارت کشور، به اطلاع می رسانیم که به رانندگان تاکسی‌های اینترنتی سهمیه بنزین تعلق می‌گیرد.

از امروز ۲۴ آبان ماه، هزینه بنزین کاربران راننده فعال در تاکسی‌های اینترنتی بر اساس کارکرد ماهانه، به قیمت دولتی محاسبه و ما به‌التفاوت آن به کارت بانکی آنها واریز می‌شود.

همچنین نرخ کرایه‌های تاکسی‌های اینترنتی هیچگونه تغییری نداشته و کاربران راننده می‌توانند بدون نگرانی از افزایش قیمت بنزین مثل همیشه به فعالیت خود ادامه دهند.

به رانندگان تپسی بنزین داده می‌شود

شرکت تپسی نیز با انتشار بیانیه ای خبر داد که به رانندگانش بنزین سهمیه ای تعلق می گیرد و مردم نباید نگران افزایش کرایه تاکسی های اینترنتی باشند.

پیرو انتشار خبر سهمیه‌بندی بنزین و طبق اعلام شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی و تایید وزارت کشور، به اطلاع می‌رسانیم سهمیه‌ بنزین به رانندگان تاکسی‌های آنلاین تعلق می‌گیرد.

با توجه به اختصاص سهمیه به تاکسی‌های آنلاین، قیمت سفرها تغییری نخواهد کرد. جزئیات این موضوع شامل شرایط دریافت سهمیه و نحوه تخصیص آن به رانندگان تاکسی‌های آنلاین، متعاقبا اعلام خواهد شد.

اسنپی‌ها برای استفاده از سهمیه باید بیش از 200 کیلومتر کارکرد داشته باشند

در اطلاعیه شماره دو شرکت اسنپ آمده است: با توجه به آغاز سهمیه‌بندی بنزین، بر اساس اطلاعیه شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی و تایید وزارت کشور به اطلاع می‌رسانیم به رانندگان تاکسی‌های اینترنتی سهمیه بنزین تعلق می‌گیرد. 

بنا به تایید مراجع فوق الذکر از امروز ۲۴ آبان ماه، هزینه بنزین کلیه‌ی سفرهای کاربران راننده‌‌ی فعال تاکسی‌های اینترنتی، در طول ماه  به قیمت ۱۵۰۰ تومان محاسبه و در ابتدای ماه بعد به کارت بانکی آنها واریز می‌شود. منظور از کاربران راننده فعال افرادی است که بیش از ۲۰۰ کیلومتر مسافت در ماه سفر از طریق سامانه های آنلاین داشته باشند. این مبلغ برای پرداخت هزینه بنزین قابل استفاده است. 

بدیهی است برای کاربرانی که کمتر از ۲۰۰ کیلومتر در ماه در تاکسی‌های اینترنتی فعالیت کرده باشند می‌توانند از سهمیه اولیه اختصاصی برای هر ماشین معادل ۶۰ لیتر استفاده کنند. 

توجه داشته باشید که این مبلغ بر اساس کارکرد و مصرف سوخت استاندارد خودور بر اساس هر کیلومتر تعریف و به کاربر راننده پرداخت می‌شود.

همچنین بدین وسیله اعلام می‌شود که نرخ کرایه‌های اسنپ هیچگونه تغییری نداشته و شما کاربران راننده اسنپ می‌توانید بدون نگرانی از افزایش قیمت بنزین مثل همیشه به فعالیت خود ادامه دهید و روزهای پردرآمدی را با توجه به افزایش درخواست‌ها تجربه کنید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 1 0

    اسنپ،
    تپسی،
    جامعه در حال فقر شدن،

    استثمار،
    استثمار،
    استثمار،


    استثمار در لغت به معنای استفاده از موفقیت ،بهره کشى کردن سوء استفاده ،بهره بردارى ،انتفاع ،استخراج می باشد .واژه استثمار از ریشه « ثمر » و معادل فارسی آن « بهره کشی » است و در مباحث اقتصادی و اجتماعی به معنای استفاده و بهره بردن از کار کسی دیگر است . معنا و مفهوم علمی استثمار چنین است : به دست آوردن مجانی محصول کار یک فرد از جانب فرد که صاحب سرمایه و یا قدرت است. دراصطلاح اقتصادی یعنی گرفتن محصول کار اضافی و بعضی اوقات حتی قسمتی از کار لازم . در دوران فئودالیسم پایه استثمار عبارت بود از مالکیت خصوصی ارباب بر زمین و مالکیت نیمه تمام بر مصرف یا رعیت که البته این امر به نسبت کم یا بیش با خصوصیات بسیار متفاوت در کشورهای مختلف ظهور کرد و طیف بسیار متنوعی از انواع بهره کشی فئودالی را در ممالک گوناگون با ویژگیهای خاص به وجود آورد . آخرین دوران متکی به استثمار فرد از فرد دوران سرمایه داریست که در آن مالکیت خصوصی سرمایه داران وسیله بهره کشی از کارگران و زحمتکشانی است که خود به اصطلاح آزادند و تحت مالکیتی نیستند ولی نیروی کارشان وسیله استثمار صاحبان قدرت سرمایه است .