| کد خبر: 270659 |

استاندار ایلام: عملیات عمرانی تونل کبیرکوه شتاب گرفته است

استاندار ایلام با بیان اینکه راه دسترسی تونل کبیرکوه به پیمانکار سپرده شد و امروز اولین روز کاری آن است، گفت: طبق وعده پیمانکاران، تونل کبیرکوه تا پایان خردادماه سال جاری تکمیل می شود.

تین نیوز

استاندار ایلام با بیان اینکه راه دسترسی تونل کبیرکوه به پیمانکار سپرده شد و امروز اولین روز کاری آن است، گفت: طبق وعده پیمانکاران، تونل کبیرکوه تا پایان خردادماه سال جاری تکمیل می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، حسن بهرام نیا روز یکشنبه از تونل کبیرکوه و راه دسترسی آن بازدید کرد و در جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفت.

بهرام نیا در جریان بازدید از این پروژه در جمع خبرنگاران گفت. طی بازدیدی که اخیراً از راه دسترسی تونل کبیرکوه انجام شد مقرر گردید که یک پیمانکار با بنیه مالی قوی برای آن گرفته شود که خوشبختانه این امر محقق شد.

وی افزود: امروز اولین روز کاری پیمانکار راه دسترسی تونل کبیرکوه است و شاهد هستیم عملیات عمرانی تونل کبیرکوه و راه دسترسی آن شتاب گرفته است.

بهرام نیا ادامه داد: طبق وعده پیمانکاران، تونل کبیرکوه تا پایان خردادماه سال جاری تکمیل می شود.

استاندار ایلام در ادامه با قدردانی از مدیران حوزه عمرانی استان و اصحاب رسانه در انعکاس عملکردها، گفت: اصحاب رسانه همواره یار و همراه دولت و حاکمیت بودند که از آنها نهایت سپاس و قدردانی داریم.

به گزارش ایرنا، مدت زمان قانونی اتمام پیمان پروژه تونل کبیرکوه ۱۵ آبان ماه ۱۴۰۳ است که طبق وعده پیمانکاران این پروژه زودتر از موعد مقرر (تا پایان خردادماه ) به بهره برداری می رسد.

ملیات اجرایی طرح تونل کبیرکوه به عنوان بزرگترین تونل جاده ای کشور به طول ۷ کیلومتر ( ۴۸۰۰ متر بدنه اصلی و ۶ قطعه تونل فرعی ) در سال ۸۹ آغاز و با ۱۲ هزار میلیارد ریال هزینه و ۹۲ درصد پیشرفت فیزیکی در دست ساخت است.

بخش از گالری(تونل مصنوعی) در مسیر جاده دسترسی به تونل کبیرکوه از سمت شهرستان دره شهر در ۱۹ دی ماه سال جاری بر اثر رانش کوه و ریزش سنگ های بزرگ، دچار تخریب شد.

این گالری به طول حدودی ۲۰۰ متر در مسیر جاده دسترسی به تونل های اصلی و فرعی کبیرکوه برای جلوگیری از ریزش و رانش کوه احداث شده بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.