| کد خبر: 262857 |

رسیدن راه آهن به اسلام آباد غرب مطالبه اصلی مردم شهرستان است

نماینده اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی، رسیدن راه آهن به شهرستان اسلام آباد غرب را مطالبه اصلی مردم این شهرستان اعلام کرد.

تین نیوز

نماینده اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی، رسیدن راه آهن به شهرستان اسلام آباد غرب را مطالبه اصلی مردم این شهرستان اعلام کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مجتبی بخشی پور، در جلسه شورای اداری شهرستان اسلام آباد غرب با حضور استاندار کرمانشاه، از  اتمام پروژه احداث راه آهن اسلام آباد غرب به عنوان مطالبه اصلی مردم شهرستان یاد کرد و افزود: اخیرا با پیگیری های استاندار کرمانشاه ۲۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار پایدار برای به اتمام رساندن پروژه از وزارت راه و شهرسازی گرفته شده که با این اعتبار پیش بینی می شود تا پایان سال ۱۴۰۳ این پروژه به اتمام برسد.

بخشی پور افزود: پروژه راه آهن اسلام آبادغرب هم اکنون ۸۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در ادامه با اشاره به مشکلات کارخانه قند اسلام آباد غرب برای تامین مواد اولیه موردنیاز برای فرآوردی، گفت: این کارخانه به دلیل نداشتن ملاس( ماده اولیه مورد نیاز کارخانجات قند) ۴۰ روز تعطیلی داشته، لذا انتظار داریم شرایطی فراهم شود که کشاورزان اهتمام بیشتری به تحویل محصول چغندرقند تولیدی خود به این کارخانه داشته باشند و تا جایی که ظرفیت کارخانه اجازه می دهد از خروج مواد اولیه از استان جلوگیری شود.

وی در ادامه با اشاره به گلایه مردم شهرستان از مجموعه پتروشیمی، گفت: انتظار می رود مجموعه پتروشیمی اهتمام بیشتری جهت بکار گیری نیروهای بومی در مجموعه  داشته باشد تا برای مردم شهرستان اشتغال زایی ایجاد کند.

وی سپس اشاره ای هم به ضرورت بازنگری در طرح هادی روستایی داشت و گفت: هرچه به روستا اهمیت بدهیم، آمار مهاجرت روستائیان به شهر پایین می آید و این موضوع خود بخود در کاهش آمار حاشیه نشینی در شهرها تاثیرگذار خواهد بود.

حمیدرضا کرمی فرماندار اسلام آباد غرب نیز در این جلسه از قرار گرفتن در مسیر اربعین به عنوان یکی از ظرفیت های مهم شهرستان  یاد کرد و افزود: در کنار این موضوع، شهرستان اسلام آباد غرب در زمینه کشاورزی، صنعتی، میراث فرهنگی و ... هم حرف های زیادی برای گفتن دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.