| کد خبر: 209766 |

کاهش ۴۱ درصدی تردد در جاده های استان ایلام در فروردین ماه

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: ترددهای جاده‌ای در فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان ایلام ۴۱ درصد کاهش یافته است.

تین نیوز

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: ترددهای جاده‌ای در فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان ایلام ۴۱ درصد کاهش یافته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، سرهنگ رضا همتی زاده اظهار کرد: از ابتدای فروردین ماه سال جاری در اجرای مصوبات ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا و رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی، پلیس راه استان برای جلوگیری از ترددهای غیر ضروری در محورهای مواصلاتی استان با اقدامات فنی و پیشگیرانه با همکاری سایر دستگاه‌ها برای حفظ سلامت شهروندان توانسته است آمارهای تردد جاده‌ای را به میزان ۴۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش دهد.

وی ادامه داد: در روز ۱۳ فروردین که هر ساله مردم استان بر اساس سنت دیرینه به دامان طبیعت و اماکن متبرکه مراجعه می‌کنند، در سال جاری با تلاش ماموران و مسدود کردن راه‌ها شاهد کاهش ۷۷ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان بوده‌ایم.

همتی زاده افزود: از ابتدای طرح فاصله گذاری اجتماعی تا روز ۲۸ فروردین ماه سال جاری با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس راه استان، تعداد ۱۳ هزار و ۷۶۱ دستگاه وسیله نقلیه به شهرهای مبدا عودت و همچنین تعداد ۶۷۶ دستگاه توقیف شده است.

وی خاطر نشان کرد: بیشترین ترددها و افزایش تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته متعلق به محور بدره-دره شهر با ۳۱ درصد و سه راهی آذر پایانه برکت با ۲۷ درصد افزایش بوده است.

رئیس پلیس راه استان ایلام از کلیه دستگاه‌های ذیربط و همچنین مشارکت خوب مردم استان به دلیل همکاری در طرح فاصله گذاری اجتماعی و پیشگیری از حوادث و تلفات جاده‌ای تقدیر و تشکر کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.