| کد خبر: 203575 |

سرعت غیرمجاز بیشترین علت تصادفات در ایلام

رئیس پلیس راه استان ایلام علل اصلی تصادفات جاده ای در محورهای مواصلاتی استان در دو دهه اول دی ماه سال جاری را سرعت غیرمجاز، سبقت و عدم توجه به جلو عنوان کرد.

تین نیوز

رئیس پلیس راه استان ایلام علل اصلی تصادفات جاده ای در محورهای مواصلاتی استان در دو دهه اول دی ماه سال جاری را سرعت غیرمجاز، سبقت و عدم توجه به جلو عنوان کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، سرهنگ رضا همتی زاده با اعلام این خبر اظهار داشت: بیشترین علل تصادفات جاده‌ای به ترتیب تخطی از سرعت مطمئنه با ۵۶ درصد، عدم توجه به جلو با ۲۶ درصد و تجاوز به چپ از محور راه با ۱۶ درصد بوده است.

وی ادامه داد: پیشگیری از سبقت و سرعت‌های سرسام آور و غیر مجاز که پایه گذار بیشترین تصادفات در جاده‌های برون شهری هستند از مهمترین اهداف این پلیس بوده و ماموران این پلیس با چنین تخلفاتی بدون اغماض برخورد می‌کنند.

همتی زاده یادآور شد: در طی دو دهه اول دی ماه سال جاری ماموران این پلیس در برخورد با تخلفات رانندگان متخلف در جهت پیشگیری از تصادفات و تلفات انسانی تعداد ۴ هزار و ۶۶۷ فقره سرعت غیرمجاز، هزار و ۴۸۱ فقره تجاوز به چپ و هزار و ۶۵۲ مورد سبقت غیر مجاز اعمال قانون کردند.

وی گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی و کوهستانی بوده جاده‌های استان لزوم رعایت سرعت مطمئنه و توجه کامل به جلو در زمان رانندگی از مهمترین الزامات رانندگی ایمن در جاده‌های استان ایلام است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.