| کد خبر: 197407 |

زائران از پارکینگ‌های تعبیه شده در ورودی شهر مهران استفاده کنند

جانشین انتظامی استان ایلام، با بیان اینکه زائران اربعین حسینی از پارکینگ‌های مستقر در ورودی شهر مهران جهت پارک خودرو استفاده کنند، بر لزوم برقراری نظم و امنیت توسط پلیس در این ایام تاکید کرد.

تین نیوز

 جانشین انتظامی استان ایلام، با بیان اینکه زائران اربعین حسینی از پارکینگ‌های مستقر در ورودی شهر مهران جهت پارک خودرو استفاده کنند، بر لزوم برقراری نظم و امنیت توسط پلیس در این ایام تاکید کرد.

 به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، شهاب عزیززاده جانشین انتظامی استان در جمع خبرنگاران، گفت: برنامه ریزی خوبی در جهت تامین امنیت و نظم ترافیکی در ایام اربعین توسط پلیس اندیشیده شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه پلیس راه و راهور باید از پارک خودروها زائران در خارج از محوطه پارکینگ و همچنین کوچه و خیابان‌های شهر مهران جلوگیری کنند، افزود: در این راستا برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده تا بتوانیم شاهد ترافیک روان در شهر مهران باشیم.

جانشین انتظامی استان با توجه به حضور شبانه روزی نیروهای پلیس در ایام اربعین، خاطرنشان کرد: برخورد با خودروهای دست فروش در حدفاصل پل زائر تا پایانه مرزی به‌صورت جدی در دستور کار پلیس قرار دارد.

 عزیز زاده با اشاره به بلوک بندی‌های انجام شده در جهت استقرار نیروهای انتظامی در مهران، تصریح کرد: نیروی انتظامی همانند سال‌های قبل با مشارکت سازمان‌های دخیل در این امر مهم وظیفه خدمت‌رسانی و تامین نظم و امنیت زائران را به خوبی انجام خواهد داد.

جانشین انتظامی استان ایلام، به زائران توصیه کرد: با توجه به شلوغی محورهای مواصلاتی استان در ایام اربعین  با ارامش رانندگی و حتی الامکان جهت انتقال به پایانه مرزی مهران از ناوگان عمومی استفاده کنند و هنگام ورود به شهر مهران از پارک کردن خودروهای خود در جلوی درب منازل مردم و یا کوچه خیابان‌های شهر مهران خودداری کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری فارس
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.