| کد خبر: 195515 |

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام خبر داد؛

کشف خودروی قاچاق ۲۰ میلیارد ریالی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام از کشف و توقیف یک دستگاه سواری پلاک گذر موقت جعلی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در ایلام خبر داد.

تین نیوز

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام از کشف و توقیف یک دستگاه سواری پلاک گذر موقت جعلی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در ایلام خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار داشت: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام در حین گشت‌زنی در معابر به یک دستگاه سواری بی‌ام‌‌دبلیو با پلاک گذر موقت مشکوک که آن را متوقف و پس از بررسی شماره آن مشخص شد پلاک منصوب بر روی آن به طور ماهرانه‌ای جعل شده است.

وی با بیان این‌که هرگونه دستکاری در ارقام پلاک وسیله نقلیه جرم محسوب می‌شود، افزود: خودروی متخلف، روانه پارکینگ شد.

کوهزادی با بیان این‌که ارزش ریالی این خودروی قاچاق طبق نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال اعلام شده است، ادامه داد: طبق استعلام به‌عمل آمده از مرکز شماره‌گذاری، شعبه پلاک سیاسی و گذر موقت راهور ناجا، خودروی موصوف فاقد هرگونه مشخصات در سامانه شماره‌گذاری پلیس و هم‌چنین فاقد اسناد هویتی و پروانه سبز گمرگی است.

این مقام مسئول گفت: براساس قوانین و مقررات، خودورهای خارجی که قصد ورود به صورت موقت به داخل کشور را دارند صرفاً پس انجام تشریفات اداری در مراکز شماره‌گذاری پلیس راهور استان مرزی و نصب پلاک گذرموقت اجازه خواهند داشت به مدت یک‌ماه در کشور ایران تردد کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.