| کد خبر: 265989 |

◄ خبر خوب در حوزه هوا فضا و حمل و نقل پیشرفته

بلاخره دولت آقای رئیسی موفق شد دست منوچهر منطقی را از ستاد هوا فضا و حمل و نقل پیشرفته کوتاه کند.

تین نیوز

فعالان و کارشناسان هوانوردی با ابراز رضایت از انتصاب جدید در ستاد هوا فضا و حمل و نقل پیشرفته، این موضوع را خبری خوب و قابل توجه در حوزه هوا فضا و حمل و نقل توصیف کردند.

به گزارش تین نیوز، یکی از کارشناسان و فعالان هوانوردی گفت: انتصاب دبیر جدید ستاد هوا فضا و حمل و نقل پیشرفته خبری خوب و قابل توجه در حوزه هوا فضا و حمل و نقل است.

وی این مطلب را پس از تغییر مدیریتی در ستاد هوا فضا و حمل و نقل پیشرفته بیان کرد که طی آن حسین شکری، مدیر برنامه ملی ساخت هواپیمای تجاری از سوی معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به سمت دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان حمل و نقل پیشرفته و فضایی منصوب شد.

او افزود: بلاخره دولت آقای رئیسی موفق شد دست منوچهر منطقی را از ستاد هوا فضا و حمل و نقل پیشرفته کوتاه کند.

این کارشناس فعال در حوزه صنعت هوانوردی تاکید کرد: با رفتن منوچهر منطقی از این حوزه که با هزینه های زیاد بابت طراحی صندوق عقب پژو ۲۰۶ و بیان طرح هایی مثل ساخت هواپیمای پهن پیکر باعث تعجب متخصصان این حوزه شده بود، دریچه های امید واقع گرایانه باز شد.

به گزارش تین نیوز، روح الله دهقانی فیروز آبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور، 23 آذر ماه امسال دبیر جدید ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان حمل و نقل پیشرفته و فضایی را منصوب و از تلاش و زحمات منوچهر منطقی در طول تصدی مسئولیت دبیری این ستاد تشکر و قدردانی کرد.

بر اساس آن چه در حکم حسین شکری آمده است؛ اهداف برنامه ملی ساخت هواپیمای تجاری نیز ذیل ساختار ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان حمل و نقل پیشرفته و فضایی پیگیری خواهد شد.

به گزارش تین نیوز شکری دانش آموخته کارشناسی ارشد رشته هوافضا (آیرودینامیک) از دانشگاه صنعتی شریف است، از سوابق او می توان به ریاست گروه هوایی مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری، مشاور معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی، کارشناس گروه هوایی مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری و کارشناس مرکز تحقیقات شرکت ایران خودرو اشاره کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • هوانورد 1 1

    اميدواريم در دوره جديد صنعت هوايي و فضايي كشور از روند سابق شعارزدگي و ناكارآمدي دوران آقاي منطقي خارج شود.