| کد خبر: 257989 |

پس از 12 سال سرپرست اداره کل راه آهن جنوب تغییر کرد

مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران با صدور حکمی، سرپرست جدید اداره کل راه آهن جنوب را منصوب کرد.

تین نیوز

سید میعاد صالحی با صدور حکمی محمدعلی مرادی را به عنوان سرپرست جدید اداره کل راه آهن جنوب منصوب کرد. در ۱۲ سال اخیر، عبدالکریم درویش زاده عهده دار این مسئولیت بود.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، مرادی دانش آموخته کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی بوده و پیش از این سوابقی از جمله مدیر پایانه بندر امام خمینی داشته است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • کارمند راه آهن 1 1

    باسلام
    خسته نباشید به جناب درویش زاده وخیر مقدم به جناب مرادی
    هم 12 سال مدیریت آقای درویش زاده غلط نبوده که اتفاقا استمرار مدیریت در راه آهن معمولا نتایج مثبتی داشته است و هم اینکه ای کاش رزومه جناب مرادی را هم انشار می دادند که آیا ایشان سطوح مختلف مدیریتی را برای احراز این پست طی کرده اند که انشالله اینگونه است که اگر نباشد اشتباه محض است که منطقه مهمی چون جنوب را به یک مدیر بی تجربه بسپارید
    آرزوی موفقیت برای هر دو عزیز داریم

  • ناشناس 1 1

    به نظر می رسد مصاحبه آقای درویش زاده در هفته گذشته که در ارتباط با پروژه شلمچه بصره انجام دادند وسایت تین آنرا منتشر نمود خیلی به مزاج آقای مدیر عامل جوان خوش نیامده است البته با توجه به زاویه ایشان با سایت مذکور و آقای مدیر عامل جوان همچنا اصرار دارند که علاوه بر مدیر عاملی وظیفه سخنگویی راه آهن را هم به دوش بگیرند به گونه ای که در دوسال اخیر تقریبا هیچ مصاحبه ای از معاونین ومدیران ندیدیم حتی مدیر کل روبط عمومی راه آهن هم حق مصاحبه ندارد و اینگونه است که درویش زاده قربانی یک مصاحبه میشود ای کاش یک ماه دیگر این تعویض انجام می شد تا ما به نوع مدیریت در راه آهن شک نکنیم.
    بی احترامی به پیش کسوتان ریلی قطعا روزی باعث دردسر مدیران ارشد فعلی راه آهن خواهد شد
    راه آهن متاسفانه قائم به فرد شده و ارتش یک نفره در حال کنترل راه اهن است آنهم ارتشی که خود چیزی از جنگ ریلی نمی داند

    • ناشناس 0 2

      احسنت.

  • دلسوز ریلی 2 0

    اولا در این ۱۲سال آقای رشیدی هم بوده اند و آقای درویش زاده رفتند تهران و اداره کل خط
    ثانیا بنا به هر دلیلی ایشان تعویض شدند و قبول کنید یک مدیر نهایتا ۴سال برای سازمان مفید است
    خیر مقدم مهندس مرادی عزیز

  • ناشناس 4 0

    خدا را شکر که آقای درویش زاده برکنار شدن،
    راه آهن با ارث پدرشان اشتباه گرفته بودن،
    سالها منتظر این اتفاق بودیم.
    خدااااااارا شکر

  • ناشناس 1 0

    اول سرپرستی راه آهن جنوب بعد دبیر شورای امنیت ملی دو تا از شغلهای که افراد در اون ۱۲ و ۱۰ سال امنیت شغلی دارند...

  • ارش 0 0

    با توجه به رزومه مدیر عامل اقای مرادی خیلی هم خوبه

  • نسرین 0 0

    باعرض سلام وخسته نباشید به اقای محمدعلی مرادی لطفا قطار خرمشهربه مشهد زیادکنید بفکرمردم بدبخت ابادان وخرمشهر باشید

  • حسین 0 0

    آقای درویش زاده در این مدت فقط دنبال فامیل بازی بودند چه در استخدام وچه در انتصاب ها متاسفانه راه آهن جنوب در این مدت کار درست انجام نشد از این تغییر توسط مدیر عامل محترم سپاسگذاریم .

  • حسین 0 0

    آقای میعاد صالحی ناحیه جنوب رو از باند بازی نجات دادند معلوم نبود آقای درویش زاده فقط دنبال مناقصه ها وسود بردن از فروش آهن آلات بودند .وضعیت ۱۲ ساله زیر گذر ایستگاه اهواز هم مشخصه

  • حسین 0 0

    توی این ۱۲ سال آقای درویش زاده بجای درست کردن وضع خطوط ریلی دنبال باند بازی واستخدام نزدیکان خود بود