| کد خبر: 253034 |

انتصاب در سازمان هواپیمایی کشوری

طی حکمی از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری منصوب شد.

تین نیوز

طی حکمی از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری منصوب شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، محمد محمد‌ی‌ بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری طی حکمی، جعفر یازرلو مشاور رسانه‌ ای خود را به سمت سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری منصوب کرد.

یازرلو به عنوان گوینده برنامه خبری 20:30 سیما فعالیت داشته است.

پیش از این، میر اکبر رضوی سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محمد سعید 0 0

    سخنگوی جدید سازمان رگولاتوری صنعت ، دم خروس شعارهای تخصص گرایی

    این روزها در حالی که رییس سازمان رگولاتوری صنعت مدام شعار شفاف سازی فضای کسب و کار ، تعاملات بین سازمانی ، تخصص گرایی و هوشمندسازی ، استفاده حداکثری از ظرفیت متخصصان داخلی در ارتقای جایگاه صنعت ، حمایت از دانش بنیان ها و مدیریت دانش سر می دهند با انتخاب یک سخنگوی غیر متخصص برای سازمانی در رأس یک صنعت بسیار پیچیده و چندوجهی نشان داد که پروپاگاندای رسانه ای بر اشراف علمی ، تجربه عملی و ارتباطات ملی و بین المللی از نظر ایشان مرحج است .
    سازمانی که سالهاست داعیه دار تدوین شاخص های عمومی و تخصصی انتخاب مدیران فنی ، عملیاتی و ستادی صنعت بوده و اخیرا معرفی و انتصاب مدیران توسط سازمانهای دولتی و بخش خصوصی برای اداره امورات یومیه بدون مصاحبه ، بررسی سوابق و مستندات و اعمال نظر آشکار خود را بر نمی تابد ، خود در اقدامی نمادین نسبت به انتصاب سخنگویی می نماید که اهالی صنعت را بهت زده میکند .
    سخنگویی که نه به مقررات صنعت اشراف دارد ، نه به نقش ذینفعان ، نه آثار اقتصادی صنعت را می تواند باز شمارد نه آثار اجتماعی و سیاسی آنرا ، نه درک درستی از بازیگران ملی صنعت دارد نه منطقه ای ، نه حوزه اختیار و وظایف نهادهای بین المللی حاکم بر صنعت را می داند نه رویکردهای جدید ، نه شرایط اضطرار را تجربه کرده است و نه سوانح ، نه پروتکل های ایمنی را میداند و نه ملاحظات امنیتی صنعت را مرور کرده است ، نه چالش ها را می داند و نه آسیب ها را شناسایی کرده است ، و دهها نمی داند و نمی شناسد و اشراف ندارد دیگر .
    بد نبود حال که برای همگان شاخص اختصاصی و عمومی انتصاب تدوین میکنیم ، ملت را برای مصاحبه از ماهها بخط میکنیم ، خود شاخصی برای انتصاب مدیرانمان تدوین و شفاف در اختیار اهالی صنعت قرار دهیم . سوابق عزیزان را منتشر کنیم تا همه با حسن انتخاب هایی که مبتنی بر تخصص ، تعهد ، شایسته گزینی صورت گرفته ، واقف باشند و محلی برای شبهات بعدی باقی نگذاریم . دغدغه های تداخلات و تضادهای منافع شخصی ، گروهی و سازمانی را برطرف نماییم تا بتوان کسب و کارها را توسعه داد ، شفاف عمل کرد و به موقع پاسخگو بود و سربلند و حرفه ای سخن بگوییم .