| کد خبر: 248521 |

بهروز غفاری سرپرست شرکت ساپکو شد

در حکمی از سوی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، بهروز غفاری به عنوان سرپرست شرکت طراحی مهندسی و تامین قطعات ایران خودرو (ساپکو) منصوب و معرفی شد.

تین نیوز

در حکمی از سوی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، بهروز غفاری به عنوان سرپرست شرکت طراحی مهندسی و تامین قطعات ایران خودرو (ساپکو) منصوب و معرفی شد.

به گزارش تین نیوز، در این حکم که از سوی مهدی خطیبی صادر شده، بر سرلوحه قرار دادن راهبرد تفکر، توکل و تلاش مجاهدانه با مدیریت جهادی، نسبت به انجام ماموریت ها و تحقق اهداف و استراتژی ها تاکید شده است.
گفتنی است، غفاری دانش آموخته رشته مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی از سازمان مدیریت صنعتی، از مدیران باتجربه صنعت خودرو کشور به شمار می رود که دارای سوابق متعددی در این حوزه است.
وی پیش از این مدیرعامل محورسازان ایران خودرو، مگاموتور و سازه گستر سایپا و شرکت زامیاد بوده است.
مدیرعاملی شرکت مهرکام پارس ایران خودرو و مدیرعاملی شرکت توسعه مهندسی و ساخت واگن های مسافری ره نورد در کارنامه حرفه ای وی به چشم می خورد.
غفاری پیش از این نیز مدیرعامل گروه صنعتی قطعات اتومبیل ایران (یاپکو) بوده است.
در همین حال، خطیبی، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در حکم دیگری شهرام صالحی را به عنوان عضو غیرموظف هیات مدیره شرکت طراحی و مهندسی و تامین قطعات ایران خودرو (ساپکو) منصوب کرد.
شهرام صالحی هم اکنون به عنوان معاون سیستم جامع تولید فعالیت دارد و با حفظ سمت به عنوان عضو غیرموظف هیات مدیره ساپکو منصوب شده است.
همچنین در حکم دیگری از سوی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، عباس شهریاری به عنوان دیگر عضو غیرموظف هیات مدیره شرکت ساپکو منصوب شده است.
وی نیز دارای تجربیات متعدد مدیریتی در صنعت خودرو است و پیش از این به عنوان مدیرعامل شرکت سازه گستر سایپا و مگاموتور سایپا فعالیت داشته است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: ایکوپرس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.