| کد خبر: 248354 |

انتصاب سرپرست دفتر ارزیابی عملکرد و تضمین کیفیت سازمان هواپیمایی کشوری

محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در حکمی مهدی براتلو را به سمت سرپرست دفتر ارزیابی عملکرد و تضمین کیفیت سازمان منصوب کرد.

تین نیوز

محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در حکمی مهدی براتلو را به سمت سرپرست دفتر ارزیابی عملکرد و تضمین کیفیت سازمان منصوب کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، محمدی بخش در جلسه شورای معاونان سازمان هواپیمایی کشوری مهدی براتلو را به سمت سرپرست دفتر ارزیابی عملکرد و تضمین کیفیت این سازمان منصوب کرد و در ادامه با اشاره به ارتقا جایگاه این سازمان در دنیا که پس از بازرسی های ایکائو نمود بیشتری یافته است، گفت: سازمان هواپیمایی کشوری بالاترین مرجع تصمیم گیری و ریل گذاری در صنعت هوانوردی است.

وی افزود: بنابراین هر نوع فعالیتی در این سازمان صنعت هوانوردی را چه در بخش نظامی و چه غیرنظامی متاثر خواهد ساخت و هر چه بستر بین این دو بخش فراهم تر شود اتفاقات مهمتری در صنعت رخ خواهد داد.

محمدی بخش از معاونان و مدیران خود خواستار شد، بر بازنگری در جایگاه سازمان همت گمارده و نسبت به ارائه برنامه های 1402 به صورت مستند و مستدل براساس اسناد بالادستی هرچه زودتر اقدام کنند که به طور حتم تغییرات و انتصابات در سازمان بر همین اساس و الگو پیش خواهد رفت.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری بر فعالیت های جهادی در صنعت تاکید کرد و گفت: موفقیت در انجام پروازهای اربعین که رضایتمندی 98 درصدی مسافران را در پی داشت به طور حتم حاصل قرار گرفتن مدیران صنعت هوانوردی در کسوت خادمی به مردم بود چرا که نسبت به سالهای گذشته نه تنها تعداد ناوگان تغییری نداشت بلکه تقاضا ها 5 برابر افزایش داشت.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.