| کد خبر: 247187 |

◄ شهریور تمام شد، آئین نامه جدید حقوق مسافران هوایی ابلاغ نشد

اول شهریور ماه امسال بود که سازمان هواپیمایی در خبری در سایت خود از اصلاح آئین نامه جدید حقوق مسافر و ابلاغ آن ظرف دو هفته یعنی نیمه شهریور خبر داد.

تین نیوز
اول شهریور ماه امسال بود که سازمان هواپیمایی در خبری در سایت خود از اصلاح آئین نامه جدید حقوق مسافر و ابلاغ آن ظرف دو هفته یعنی نیمه شهریور خبر داد.
به گزارش تین نیوز، آن چنان که در سایت سازمان آمده بود، محمد محمدی بخش در برنامه تهران ۲۰ از اصلاح آئین نامه حقوق مسافر خبر داده و گفته بود: آئین نامه جدید ظرف دو هفته به تمامی شرکت های هواپیمایی ابلاغ خواهد شد.
وی درخصوص نارضایتی های مسافران از تاخیرهای پروازی، ضمن عذرخواهی از مردم، افزود: تاخیرهای به وجود آمده در بخش هوایی کشور دارای ابعاد چندوجهی است که مهمترین آن عدم پاسخ گویی به مردم است، این در حالی است که باید تحت هر شرایطی مشکلات صادقانه با مردم در میان گذاشته شود.

وی با بیان اینکه هیچ پروازی غیر ایمن انجام نخواهد شد، گفت: کادر پرواز براساس آموزش ها با مشاهده کوچکترین موردی که مرتبط با ایمنی باشند، پرواز را انجام نخواهند داد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: در مقابل با ابلاغ آئین نامه جدید حقوق مسافر چنانچه شرکت های هواپیمایی بیش از حد مجاز تاخیر داشته باشند، جریمه خواهند شد و چنانچه تاخیر پرواز شرکت ها به صورت مستمر باشد حتما دربرنامه ریزی پروازی آن شرکت تجدید نظر و یا در صورت لزوم به حذف پروازهای خارجی شرکت مربوطه اقدام خواهیم کرد.

وی در پایان اظهارداشت: مدیران فرودگاهی به صورت شبانه روی پاسخ گوی مسافران بوده و دفتر رسیدگی به شکایت سازمان در فرودگاه ها پاسخ گوی مردم عزیز خواهند بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • جاجرودیان 0 0

    مگر حمل و نقل هوایی داریم که حقوق مسافرش اهمیت داشته باشد؟ اکثر پروازها لغو و اندک مسیرهای دارای پرواز هم بازار سیاه دارد و کیفیت هم که ماشاءالله نگو. همش تاخیر و ابطال. این بابا و تیم مدیران فغعلی اینکاره نیستند.
    چقدر باید در صنعت فرصت سوزی شود؟
    تمام بازیگران اصلی صنعت، شاهد ضعیف ترین مدیران تاریخ هواپیمایی هستن. زمین گیر شدن بخش اعظم ناوگان فقط یکی از شاخص های عملکرد این تیم مفلوک است.

    • ناشناس 0 0

      کاملا درست است. وقتی از حراست مهمترین معاون سازمان نظارتی را می آورند معلوم است نتیجه کار چه میشود. تخصص نیروی حراست در حوزه امنیت است. چطور این آدم توانایی کار بین المللی، حقوقی و نظارت بر حوزه های بازرگانی، هوانوردی و فرودگاهی را دارد؟
      میوه فروشی را هم اینگونه اداره نمیکنند