| کد خبر: 81636 |

مدیر راهداری راه و شهرسازی گلستان:

برابر قوانین و اهداف مشترک برای امنیت سفرهای نوروزی تلاش می‌کنیم

تین نیوز | مدیر راهداری اداره كل راه و شهرسازی استان گلستان، ارتقای ایمنی عبور و مرور در شبكه های برون شهری را هدف مشترك پلیس راه و راهداری بیان كرد و گفت: در راستای قوانین و اهداف مشترك برای امنیت سفرهای هموطنان در نوروز تلاش می كنیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از اداره روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان گلستان، مهندس  عادل مصدقی در جلسه مشترك طرح ترافیكی نوروز 95 با فرماندهان پاسگاههای پلیس راه استان، افزود: به رغم مشكلات و محدودیت های اعتباری، اقدامات ایمن سازی راه ها به گونه ای خواهد بود كه بخشندگی و خود معرف بودن راه ها خود را نشان دهند.

وی با بیان اینكه مطابق قوانین موجود در ناجا و راهداری برای ایمنی راه ها اقدام می شود، ادامه داد: ارتقای ایمنی راه ها جزو واجبات قانونی و شرعی مسوولان مرتبط است و برای برگزاری هرچه بهتر طرح ترافیكی نوروزی و ایمن سازی و ارتقای ایمنی راه های استان، اقدامات ستادی و شهرستانی متعددی انجام شده تا به كاهش تصادفات و تلفات جاده ای كه مقصود نهایی ماست، دست یابیم.

مصدقی افزود: هدف از برگزاری این نشست نیز، فراهم سازی زمینه برای استفاده بیشتر از امكانات و تجهیزات یكدیگر و افزایش تعاملات و همگرایی جهت دستیابی به اهداف طرح مشترك ترافیك نوروزی است.

وی، نقش اطلاع رسانی و آموزش را در ارتقای ایمنی راه ها بسیار مهم دانست و گفت: برای گسترش این نقش، نشست های تخصصی با حضور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی برگزار شده تا از این فرصت برای انتقال آموزش های لازم به مردم استفاده شود.

مدیر راهداری راه و شهرسازی گلستان با تاكید بر محدودیت ها و تنگاههای مالی، اضافه كرد: با تفكیك و افزایش فصل اعتباری حمل و نقل استان و پیگیری آن از طریق فرمانداری ها، امیدواریم كه در سال 95 با عزم جدی تری برای افزایش ایمنی راه های استان با توجه به هزینه های هنگفت عملیات راهداری عمل شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.