| کد خبر: 218701 |

مدیر بحران راه و شهرسازی استان اردبیل:

◄ 9 دستگاه شتاب‌نگار سرًی در استان اردبیل نصب شده است

اردبیل| مدیر بحران اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در سال گذشته بیش از 9 دستگاه شتاب‌نگار سری جدید در شهرهای مختلف استان اردبیل نصب و راه‌اندازی شده است.

تین نیوز

اردبیل| مدیر بحران اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در سال گذشته بیش از 9 دستگاه شتاب‌نگار سری جدید در شهرهای مختلف استان اردبیل نصب و راه‌اندازی شده است.

امیر دانش در گفت‌وگو با تین نیوز، اظهار کرد: در سال گذشته جلسه‌ای با رئیس مرکز مهندسی زلزله، مرکز تحقیقات مسکن و راه و ساختمان در اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل برگزار شد تا در این حوزه تبادل نظر انجام شود.

وی بازدید از روستای اولکوش خلخال به اتفاق کارگروه رانشی و زمین‌ لغزشی و ارائه گزارش در این زمینه خبر داد و خاطرنشان کرد: در خصوص موارد پدافندی مبحث چهار تشکیل جلسه کارگروه راه و شهرسازی انجام شده است.

مدیر بحران اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: از محل رانش محله طالقانی گرمی به اتفاق اعضای کارگروه بازدید و ارائه گزارش کارشناسی انجام شده است تا در خصوص پروژه تجاری مورد مشارکت شهرداری و هلال احمر برای محل رانشی طالقانی گرمی تصمیم‌گیری شود.

دانش بازدید از محل پیشنهادی به منظور احداث کتابخانه در محله کتول‌آباد گرمی را به اتفاق اعضای کارگروه یادآور شد و بیان کرد: در زمینه محل رانش این محلات در گرمی در دفتر فنی استانداری تشکیل جلسه شده و اعضای کارگروه رانش و زمین لغزش در خصوص گودبرداری در محل مورد نظر با همکاری پیمانکاران نظرات کارشناسی را ارائه کردند.

وی به برگزاری دوره آموزشی ارزیابی آسیب‌‌پذیری ساختمان و روش‌های مقاوم‌سازی در ساختمان‌های فولادی و بتنی اشاره کرد و افزود: اقدامات خوبی با هدف آگاهسازی همکاران برای مقابله با بیماری کرونا و همچنین برگزاری دوره آموزشی فضای مجازی در حیطه فردی، خانوادگی و اجتماعی انجام شده است.

مدیر بحران اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل از نصب دستگاه شتاب‌نگار سرًی به تعداد 9 دستگاه در شهرهای مختلف استان خبر داد و اظهار کرد: جلسه کارگروه شریان‌های حیاتی و اعلام نیاز به پل خرپایی و باکس‌های بتنی برای رودخانه‌های سیل‌خیز به مدیریت بحران راه و شهرسازی انجام شده است.

دانش خاطرنشان کرد: آماده‌سازی و نصب پنل خورشیدی برای تامین برق شتاب‌نگار آنلاین و همچنین بازدید اعضا از محل نصب شتاب‌نگارها و تشکیل جلسه مدیریت بحران با محوریت تهدیدهای سایبری در سال 98 انجام شده است.

وی در پایان گفت: به منظور تنظیم برنامه اجرایی سال 99 و انتخاب کنارگذر پل جوراب و انعکاس آن به وزارت راه و شهرسازی با برآورد ریالی انجام پروژه جلسه‌ای برگزار شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.