| کد خبر: 193756 |

۲۵ کیلومتر از بزرگراه اردبیل - مشگین‌شهر آماده افتتاح شد

احداث بزرگراه اردبیل - مشگین‌شهر به طول ۸۵ کیلومتر از چند سال پیش شروع شده که ۴۲ کیلومتر آن افتتاح و بقیه نیز در دست اجراست.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: همزمان با سفر رئیس‌جمهوری به استان ۲۵ کیلومتر از بزرگراه اردبیل - مشگین‌شهر به بهره‌برداری می رسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا ، محبوب حیدری افزود: احداث این بزرگراه به طول  ۸۵ کیلومتر از چند سال پیش شروع شده که ۴۲ کیلومتر آن افتتاح و بقیه نیز در دست اجراست.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل ادامه داد: باقیمانده این بزرگراه با بکارگیری حداکثری تجهیزات و ماشین‌آلات راهسازی در حال اجرا است که امید است تا پایان امسال بخش عمده‌ای از این پروژه تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد.

حیدری با قدردانی از تلاش و پیگیری استاندار اردبیل و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در تامین اعتبار پروژه بیان کرد: دو سال پیش مجموع اعتبار این پروژه ۲۰ میلیارد ریال بوده که در سال گذشته این رقم به ۱۴۰ میلیارد ریال  افزایش یافت.

وی اعتبار پروژه بزرگراهی اردبیل - مشگین‌شهر را در سال‌جاری ۲۴۰ میلیارد ریال  دانست و گفت: با تخصیص کامل این منابع بخشی از مطالبات پیمانکاران پرداخت و عملیات اجرایی پروژه نیز شتاب خواهد گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل همچنین بیان کرد: با بهره‌برداری از فاز نخست این پروژه با اعلام رسمی پلیس راه استان میزان تصادفات در این مسیر  پر تصادف تا ۶۰ درصد کاهش یافته و با تکمیل پروژه شهروندان در این مسیر با ایمنی بیشتر و خیال راحت تردد خواهند کرد.

استان اردبیل ۱۳۷ کیلومتر بزرگراه، ۷۱۶ کیلومتر راه اصلی، ۷۰۲ کیلومتر راه فرعی و چهار هزار و ۷۳۸ کیلومتر راه روستایی دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.