| کد خبر: 151955 |

برای دومین سال متوالی:

فراب «صادر کننده ممتاز» شد

شرکت فراب موفق برای دومین بار، موفق به کسب عنوان «صادر کننده ممتاز» و دریافت تندیس و لوح تقدیر از دست معاون اول رئیس جمهوری اسلامی ایران در مراسم روز ملی صادرات شد.

تین نیوز

شرکت فراب برای دومین بار موفق به کسب عنوان «صادر کننده ممتاز» و دریافت تندیس و لوح تقدیر از دست معاون اول رئیس جمهوری اسلامی ایران در مراسم روز ملی صادرات شد.

به گزارش  تین‌نیوز در این مراسم که در سالن اجلاس سران و با حضور معاون اول رئیس‌جمهور، جمعی از معاونان رئیس جمهور، وزیران، نمایندگان مجلس، استانداران، نمایندگان اتاق‌های بازرگانی، تعاون و اصناف و جمعی از تجار و بازرگانان کشور برگزار شد، تندیس «صادر کننده ممتاز خدمات فنی و مهندسی» توسط دکتر «اسحاق جهانگیری» به مهندس «مهران لطفی»، مدیر عامل شرکت فراب، اهدا شد.

در مراسم «روز ملی صادرات» امسال که با شعار «صادرات: تکرار عزم ملی» برگزار شد، از 9 شرکت ممتاز و 51 شرکت نمونه صادراتی، تجلیل شد.

در این مراسم، 9 شرکت‌ «خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران دوستان»، «فراب»، «ایران گلاب مرغوب»، «صنعتی داداش برادر شونیز»، «پاکسان»، «بازرگانی زعفران اسفدان»، «بازرگانی صنایع شیر ایران»،  «مجتمع صنایع لاستیک یزد» و «یاتا اکسپرس» به عنوان «صادرکنندگان ممتاز» معرفی شدند.

این گزارش می‌افزاید: شرکت فراب پیش از این نیز، در سال های 1389، 1390، 1391، 1393 و 1394 به‌عنوان «صادرکننده نمونه خدمات فنی و مهندسی» انتخاب شده و مورد تقدیر قرار گرفته بود.

شرکت فراب سال گذشته نیز پس از پنج سال درخشش به عنوان «صادر کننده نمونه خدمات فنی و مهندسی» در سال‌های پیشین، در بیستمین دوره مراسم روز ملی صادرات (1395)، موفق به کسب عنوان «صادر کننده ممتاز» و دریافت تندیس و لوح افتخار از رئیس جمهور  شد.

از مهم‌ترین طرح‌های اجرا‌ شده و در دست اجرای این شرکت در خارج از کشور می‌‌توان به سد و نیروگاه 220 مگاواتی «سنگ توده 2» در کشور تاجیکستان؛ نیروگاه گازی «الصدر» در کشور عراق؛ نیروگاه 26 مگاواتی «تانا» در کشور کنیا؛ نیروگاه 37.6 مگاواتی «درالوک 2» در کردستان عراق؛ نیروگاه «کینداروما» (کارهای ساختمانی و هیدرومکانیک) در کشور کنیا و نیروگاه 5 مگاواتی «ترم» در کشور کنیا، اشاره کرد.

فراب هم‌اکنون «طرح چند منظوره اومااویا» را نیز در کشور سریلانکا در دست اجرا دارد که شامل سد، تونل آب‌بر و نیروگاه 120 مگاواتی است و یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های صدور خدمات فنی و مهندسی شرکت‌های ایرانی به شمار می‌رود.

 

فراب

 

 

فراب

 

فراب

 

فراب

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • حمدالله پايسته 0 0

    تبريك. باعث افتخار است.