| کد خبر: 185102 |

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی:

بارندگی‌ها به واحدهای مسکونی آذربایجان غربی خسارت وارد نکرد

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی ضمن اعلام این مطلب که بارندگی‌های اخیر به مسکن‌های شهری و روستایی استان آسیبی وارد نکرده است، گفت: در حوزه راه‌های استان خرابی داریم که در حال ارزیابی خسارات به ابنیه و راه‌ها هستیم

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی ضمن اعلام این مطلب که بارندگی‌های اخیر به مسکن‌های شهری و روستایی استان آسیبی وارد نکرده است، گفت: در حوزه راه‌های استان خرابی داریم که در حال ارزیابی خسارات به ابنیه و راه‌ها هستیم

به گزارش تین‌نیوز به نقل از پیگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ابراهیم مبارک‌قدم مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در خصوص آخرین وضعیت استان را از منظر بارش‌های سیل‌آسا، امدادرسانی و انسداد و بازگشایی‌ها و سایر اقدامات، تشریح کرد.

مبارک‌قدم گفت: طبق اطلاعیه هواشناسی روزهای شنبه تا دوشنبه ابتدای هفته استان درگیر توده هوایی بارشی شد که مرکز و جنوب استان را تحت‌تاثیر قرار می‌داد. چهار شهرستان ارومیه، اشنویه، پیراندشت و سردشت در حالت آماده باش بودند.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی از تشکیل ستاد مدیریت بحران و ارایه گزارش‌های هرکدام از دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه در جلسه فوق خبر داد و افزود: در حوزه حمل و نقل و مسکن کمیته بحران راه و شهرسازی با حضور دستگاه‌های ذیربط وزارتخانه راه و شهرسازی از جمله اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، فرودگاه و راه‌آهن تشکیل شد و در خصوص هماهنگی برای عملیات اجرایی و اقدامات موردنیاز انجام شد که نتایج این گزارش‌ها به معاونت حمل و نقل وزارتخانه ارسال شده است.

وی با اعلام اینکه شدت بارندگی‌های اخیر در روز یکشنبه به اوج رسید، اعلام کرد: میان بارندگی‌ها وقفه هم داشتیم که در میان این وقفه‌ها پیش‌بینی امدادرسانی به مردم را داشتیم. خوشبختانه مورد حادی در استان نداشتیم و بیشتر آب گرفتگی را شاهد بودیم که با تمهیدات لازم برطرف شد.

این مسئول استانی با اشاره به اینکه ریزش کوه در چندین مسیر انجام شد که پاکسازی هم شدند از برف در حوزه شمالی استان خبر داد و تاکید کرد: عملیات برف روبی در حوزه شمالی استان نیز انجام شد.

مبارک‌قدم اعلام کرد: در حوزه راه‌های استان خرابی داریم که در حال ارزیابی خسارات به ابنیه و راه ها هستیم. در حوزه مسکن به ویژه مسکن روستایی گزارشی از خرابی به ما ارسال نشده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.