| کد خبر: 93576 |

نیروهای راهداری در زنجان آماده ارائه خدمات به مسافران و رانندگان هستند

تین‌نیوز| مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: با توجه به تعطیلی پیش رو، همه نیروهای راهداری در 28 راهدارخانه به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مسافران و رانندگان عبوری از جاده‌های این استان هستند.

 

 مسعود خوشکام افزود: برای فردا/دوشنبه/ که تعطیل رسمی در کشور است ترافیک در آزاد راه‌های زنجان - تبریز، زنجان - قزوین و دیگر جاده‌های ارتباطی استان زنجان پیش بینی می شود.
وی تاکید کرد: بر اساس گزارش‌های هواشناسی وزش بادهای شدید و بارش باران نیز برای روز دوشنبه در مناطق مختلف این استان پیش بینی شده است.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: باتوجه به اینکه احتمال اختلال ترافیکی ناشی از شرایط جوی در جاده‌های این استان نیز وجود دارد، مسافران نسبت به رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در این شرایط جوی مصمم باشند.
خوشکام تاکید کرد: مسافران قبل از سفر از وضعیت راه‌های مبدا و مقصد خود مطلع شوند و با آمادگی لازم اقدام به سفر کنند.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون نیروهای راهداری نیز در همه گردنه ها و راهدارخانه های استان زنجان آماده باش هستند تا در صورت وقوع مشکلی، خدمات رسانی به موقع را انجام دهند.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: رانندگان عبوری از محورهای مواصلاتی استان زنجان در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکل و اطلاع از وضعیت راه‌ها از طریق سامانه پیامکی 1000241141 و یا با شماره تلفن‌های 1816، 33772027 تماس برقرار کنند.
31 دستگاه نظارت تصویری و 54 دستگاه تردد شمار در مسیرهای ارتباطی استان زنجان فعال است.

دستگاه‌های نظارت تصویری نصب شده در مسیرهای ارتباطی این استان در راستای کاهش سانحه های رانندگی و تلفات جاده‌ای است که به محض وقوع حادثه‌ای بلافاصله به نیروهای امداد و نجات جاده‌ای به منظور حضور در صحنه تصادف اطلاع رسانی می شود.

هم اکنون مسیرهای ارتباطی استان زنجان مجهز به چهار سیستم ثبت تخلف است که 16 دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در آزاد راه‌های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین نصب خواهد شد.

اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان حدود پنج هزار و 600 کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه های اصلی و فرعی را زیر پوشش دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی و 10 هزارو 400 کیلومتر نیز راه هم سنگ است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.