| کد خبر: 52480 |

کشتی افراماکس ساخته شده در صدرای بوشهر ۱۵ خرداد راهی دریا می شود

تین نیوز | رئیس دبیرخانه شورای‌عالی صنایع دریایی گفت: کشتی افراماکس سفارش کشور ونزوئلا ساخته شده در جزیره صنعتی صدرای بوشهر 15 خرداد ماه راهی دریا می‌شود.
 
احمد رفعت با بیان اینکه در سفر به بوشهر مشکلات کارخانه صنایع دریایی صدرای بوشهر بررسی شد اظهار داشت: در این سفر مشکلات در دو مقوله بدهی به سیستم بانکی، تامین اجتماعی و امور مالیاتی بررسی شد که راهکارهای لازم برای حل این مشکلات ارائه شد.

وی با بیان اینکه در این نشست پروژه‌های در دست ساخت در صنایع دریایی بوشهر نیز مطرح شد گفت: در نشست با استاندار بوشهر راههای حل مشکلات صدرای بوشهر بررسی شد که استاندار بوشهر با حمایت از شرکت صدرا اظهار امیدواری کرد با استمهال وام ها مشکلات این شرکت که نقش مهمی در زندگی مردم بوشهر دارد حل شود.

رئیس دبیرخانه شورای‌عالی صنایع دریایی با بیان اینکه پروژه‌های در دست ساخت در صنایع دریایی بوشهر تحویل می‌شود افزود: در بازدید از کشتی افراماکس سفارش کشور ونزوئلا ساخته شده در جزیره صنعتی صدرای بوشهر مقرر شد این کشتی پس از سالها توقف در لنگرگاه ، 15 خرداد ماه برای آزمایش های لازم راهی دریا شود که درصورت وجود مشکلات پس از رفع آنها به کشور ونزوئلا تحویل شود.

رفعت افزود: با تحویل این کشتی و پرداخت بدهی کشور ونزوئلا به شرکت صدرا بخشی از مشکلات مالی این شرکت برطرف می شود.

وی از ساخت 35 درصدی کشتی دوم افراماکس ونزوئلا در صدرای بوشهر خبرداد و بیان کرد: تکمیل این کشتی و تحویل آن به ونزوئلا نقش مهمی در حل مشکلات مالی صدرای بوشهر دارد.

رئیس دبیرخانه شورای‌عالی صنایع دریایی از پیشرفت بالای 10 سازه دریایی و سکوی گازی پارس جنوبی در صدرای بوشهر خبر داد و گفت: کارگاههای این شرکت در ساخت کشتی و سکوهای گازی پارس جنوبی فعال است و هر دو ماه یک سکو گازی تحویل می‌شود که آخرین سکوی پارس جنوبی که دهمین سکو است آذر ماه سال آینده تحویل می شود.

رفعت با بیان اینکه با پیگیری‌های انجام شده در نظر است نیروهای شرکت صدرای بوشهر افزایش می یابد خاطرنشان کرد: با انعقاد قراردادهای جدید و فعال شدن کارگاههای مختلف صدرای بوشهر نیروی مورد نیاز از افرادی که از شرکت خارج شده اند تامین می شود.  وی بیان کرد: شرکت صدرای بوشهر ظرفیت 3 هزار نفر نیروی کار دارد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.