| کد خبر: 46930 |

اعمال محدودیتهای ترافیکی در محورهای ارتباطی مازندران

تین نیوز | محدودیتهای ترافیکی از امروز در محورهای ارتباطی مازندران اعمال می شود.

رییس پلیس راه مازندران گفت : به منظور تسهیل در رفت و آمد خودروها در روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروزی این محدودیتها از امروز تا 16 فروردین 94 در محورهای هراز، سوادکوه و کندوان اجرا می شود.

سرهنگ محمد نژاد با بیان اینکه رفت وآمد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت در محور کرج – چالوس و بالعکس ممنوع است گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از این محور از ساعت 12 روزهای 4 ، 7 ، 13 ، 14 فروردین تا ساعت 3 بامداد روز بعد از کرج به مرزن اباد ممنوع و از ساعت 16 تا 3 بامداد همین روزها از مرزن آباد به کرج یکطرفه است.

وی افزود : رفت و آمد انواع وسایل نقلیه ازساعت 14 تا 22 فردا از مرزن اباد به کرج ممنوع است و از ساعت 9 صبح تا 22 جمعه 29 اسفند از تردد وسایل نقلیه از مرزن اباد به کرج جلوگیری می شود.

فرمانده پلیس راه مازندران همچنین تردد انواع تریلر در محور هراز را ممنوع اعلام کرد و گفت: رفت  و امد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح امروز تا ساعت 2 بامداد شنبه 8 فروردین و از ساعت 8 صبح سه شنبه 11 فروردین تا 2 بامداد یکشنبه 16 فروردین از تهران به آمل و بالعکس و از ساعت 13 روزهای 4، 7 ، 12 ، 13 ، 14 فروردین تا 2بامداد روز بعد از رودهن به آب اسک ممنوع و از ساعت 15 تا2 بامداد همین روزها از آب اسک به رودهن یکطرفه است .

وی تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی در محور سوادکوه را از ساعت 8 صبح امروز تا 2 بامداد شنبه 8 فروردین و همچنین ازساعت 8 صبح سه شنبه 11 فروردین تا ساعت 12 شنبه 15 فروردین از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع اعلام کرد .

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.