| کد خبر: 46857 |

انتقال تصاویر دوربین های نظارت تصویری مرکز مدیریت راههای استان مازندران به مرکزکنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر

تین نیوز | طی مراسمی با حضور «مهندس علی نبییان» معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، «مهندس محمدزاده» مدیركل حمل و نقل و پایانه های استان و «مهدی ولی پور» مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران، آیین انتقال تصاویر دوربین های نظارتی محورهای استان به مركز كنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان برگزارشد.

به گزارش تین نیوز به نقل ازاداره کل راه و ترابری استان مازندران ، در این مراسم مهندس نبییان ،معاون عمرانی استاندار مازندران با تقدیر از اداره كل حمل و نقل و پایانه های استان انتقال تصاویر دوربین های نظارت جاده ای استان به مركز كنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر را اقدامی بسیار ارزشمند و گامی مهم در فرایند تسریع در عملیات امداد و نجات دانست و از مشاركت موثر و متعهدانه اداره كل حمل و نقل و پایانه ها و جمعیت هلال احمراستان در اجرای طرح های نوروزی و خدمت رسانی به میهمانان نوروزی استان تقدیركرد.

مهندس محمدزاده مدیركل حمل و نقل و پایانه های استان نیز گفت: توسعه سامانه های هوشمند حمل و نقل بخصوص دوربینهای نظارتی و دوربینهای ثبت تخلف سرعت در اولویت اهداف مركز مدیریت راههای این اداره كل در راستای ارتقا ایمنی و حفظ جان هموطنان قراردارد. وی افزود : در این طرح 44 دوربین نظارتی مستقر در محورهای مواصلاتی استان با مركز كنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمراستان لینك شده كه دریافت تصاویر تردد و حجم ترافیك می تواند جمعیت هلال احمراستان را در اجرای موفق و سریع عملیاتهای امداد و نجات یاری نماید.

گفتنی است در ادامه این مراسم تفاهم نامه مربوط به این طرح به امضای مدیركل حمل ونقل وپایانه های مازندران و مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان رسید. هدف از این تفاهم نامه توسعه همکاری ها و ارتباطات بین سازمانی، همکاری در جهت ارائه خدمات بهینه امدادی در سطح جاده های استان مازندران و بهره مندی از توانمندی های طرفین در جهت ارتقای سازمانی و خدمات تخصصی می باشد.
روابط عمومی اداره كل حمل ونقل و پایانه های استان مازندران

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.