| کد خبر: 41772 |

۲۹ میلیارد تومان برای بزرگراه آزادشهر به سمنان اختصاص یافت

تین نیوز | فرماندار آزادشهر گفت: ۲۹ میلیارد تومان برای بزرگراه آزادشهر سمنان اختصاص یافت.
 
سید فاضل دهنوی، ظهر شنبه در مراسم افتتاح متمرکز پروژه های این شهرستان در سالن انقلاب گفت: شهرستان آزادشهر با توجه به اقوام مختلف در صحنه های مختلف انقلابی و مذهبی حضور گسترده داشته و دارد.
 
وی افزود: علمای اهل شیعه و سنی با وحدت و هماهنگی در کنار هم به مسائل دینی و زندگی روزمره مردم می پردازند.
 
وی بیان کرد: در سفر ریاست جمهوری به صورت خاص برای شهرستان آزادشهر برکات و بارقه ای از امید به وجود آمد بر این اساس امسال ۲۹ میلیارد تومان بابت بزرگراه آزادشهر – سمنان تخصیص یافت.
 
فرماندار افزود: همچنین بودجه امسال نسبت به سال گذشته ۶ برابر افزایش یافته است و امسال ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای بودجه تخصیص یافته که یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان آن عملی شده است.
 
وی گفت: هم در بحث تملک دارایی و هم در بحث ماده ۱۸۰ و هم در بحث سیل بودجه چند برابری برای شهرستان اختصاص یافته است.
 
دهنوی افزود: برای اولین بار در کشور بدون اسکان موقت بودجه روستای نرگس چال مصوب شد و بنیاد مسکن برای تثبیت این روستا شروع به فعالیت کرده است.
 
وی در بحث گازرسانی گفت: در حال حاضر ۱۴ و نیم کیلومتر از مسیر وامنان و کاشیدار گازرسانی شده است که فقط ۵۰۰ متر مربع آن باقی مانده است.
 
وی تصرحی کرد: همچنین از هفته آینده عملیات گازرسانی روستاهای تیل آباد و محمد علی آباد شروع خواهد شد.
 
فرماندار ادامه داد: دو میلیارد تومان بودجه که یک میلیارد آن از ماده ۱۸۰ و یک میلیارد از بودجه ملی به استادیوم پنج هزار نفری اختصاص یافته است.
 
وی با اشاره به افتتاح مدرسه نمونه بصیرت گفت: این مدرسه در سال گذشته کلنگ زنی شد و قرار بود در تیر ماه نود و چهار افتتاح وشد که شش ماه زودتر از موعد مقرر افتتاح می گردد.
 
دهنوی در آخر گفت: امروز ۵۰ طرح عمرانی و نه طرح تولیدی، اشتغالزا افتتاح و هفده طرح کلنگ زنی می شود که جمعا اعتباری بالغ بر ۳۱۶ میلیارد و ۱۰۸ میلیون ریال خواهد بود.
 
حجت الاسلام سید محمد حسینیان امام جمعه آزادشهر نیز به دستاوردهای حیرت انگیز جمهوری اسلامی از جمله عینیت یافتن حکومت اسلامی به برکت امام راحل، توسعه سیاسی، فائق آمدن بر مشکلات، ایجاد نهادهای انقلابی برای خدمت و غیره اشاره کرد و گفت: انقلاب ما انقلاب فرهنگی، دینی، الهی و دارای رهبری مجتهد است.
 
وی گفت: ایران اسلامی بعد از انقلاب دو قطب سلطه جهانی را شکست و ابهت خود را به جهانیان نشان داد.
 
امام جمعه آزاد شهر افزود: با توجه به تحریم ها و مشکلات و تهدیدها کشور ما رشد خوبی داشته است و هم در داخل و هم در خارج از کشور، کشور الهی با پارامترهای اسلامی و ملاک دینی با رهبری حضرت آیت الله خامنه ای بوده است.
 
وی از استاندار تقاضا کرد توجه ویژه ای به این شهرستان داشته باشند و گفت: با توجه به اینکه شهرستان در خط بین المللی تهران مشهد قرار دارد و بازیافت شرق استان در این شهرستان واقع شده است نیاز است که تدبیری صورت گیرد.
 
وی اضافه کرد: این بازیافت در کنار رودخانه و شهر و نزدیک امامزاده است که باعث آلودگی و آزار چند روستای پایین دست می گردد.
 
حسینیان سپس به مسئله رودخانه شهید خنجری واقع در وسط شهر اشاره کرد و گفت: این رودخانه از لحاظ ظاهری زیبنده این شهر نیست و باید فکری به حال آن شود. امام جمعه شهرستان در آخر از استاندار تخصیص بودجه به جز بودجه عوارض شهرداری برای طرح جامع شهرستان تقاضا کرد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.