| کد خبر: 37414 |

تصادفات فوتی در کرمانشاه ۶۴ درصد کاهش یافت

تین نیوز | معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: تصادفات فوتی درون شهری و برون شهری استان کرمانشاه در نیمه دی‌ماه امسال ۶۴درصد کاهش یافت.
 
سرهنگ برزو محمدی اظهار داشت: در مدت زمان مذکور تصادفات فوتی درون شهری 86درصد و تصادفات فوتی برون شهری 53درصد نسبت به 15روز ابتدایی دی ماه سال گذشته کاهش داشته که در این راستا اقدامات فرهنگی موثر بوده است.
 
وی بیان کرد: در این مدت سرقت اتومبیل با 30درصد، کیف قاپی 31درصد، سرقت وسایل داخل اتومبیل هشت درصد، قطعات اتومبیل 44درصد و سرقت سیم برق 19درصد کاهش یافته که  در مجموع منجر به کاهش هفت درصدی سرقت‌ها شده است.
 
سرهنگ محمدی با اعلام کاهش چهار درصدی مجموع جرایم استان کرمانشاه گفت: سرقت‌های مسلحانه در طول 15 روز ابتدایی دی ماه امسال 75درصد کاهش داشته که در مقایسه با تمام جرائم مرتکب شده در این مدت بی‌سابقه بوده است.
 
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه افزود: کلاهبرداری در مدت مذکور 46درصد و خیانت در امانت نیز 18درصد افزایش داشته است که این امر به فرهنگ سازی و توجه بیشتر مردم نیازمند است.
 
سرهنگ محمدی گفت: در بحث کشفیات مواد مخدر در نیمه نخست دی ماه امسال 42 کیلو و 428 گرم مواد مخدر کشف شده و 245 نفر قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر شده‌اند.
 
وی با بیان اینکه 85درصد دستگیرشدگان بیکار هستند عنوان کرد: 87درصد سرقت‌های به‌وقوع پیوسته در سطح شهر کرمانشاه رخ داده است و در مجموع تعداد 335 نفر سارق نیز در طول این مدت دستگیر شده‌اند.
 
معاون عملیات فرماندهی انتظامی کرمانشاه با اشاره به برگزاری رزمایش «اقتدار» در این استان گفت: این رزمایش در خیابان 22 بهمن و یکی دیگر از نقاط شهر کرمانشاه برگزار شد و نیروهای یگان امداد و کلانتری و سپس نیروهای یگان ویژه در آن حضور یافتند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.