| کد خبر: 37309 |

◄ تامین قیر رایگان برای خیرین راهسازی

تین نیوز | رئیس هیئت مدیره انجمن خیرین راه و ترابری با اشاره به موارد موجود در آیین‌نامه انجمن خیرین راه و ترابری مبنی بر ارتباط بین وزارت راه و شهرسازی و خیرین گفت: این کار به منظور هماهنگ سازی برنامه‌های انجمن با برنامه‌های کلان وزارتخانه است و نحوه تعریف پروژه و منابع در اساسنامه تشکیل این انجمن تعریف شده است.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، صادق افشار در نخستین همایش سراسری انجمن خیرین راه و ترابری اظهار داشت: افراد حقوقی، حقیقی و افتخاری اعضای انجمن راه و ترابری را تشکیل می‌دهند و بخشی از منابع مالی آن از طریق پرداخت حق عضویت اعضای حقوقی و حقیقی تامین می‌شود.
 
وی افزود: شرکت در امور خیر ریشه در فرهنگ جامعه ما دارد و بخشی هم به فطرت انسان باز می‌گردد و کارهای نیک بخشی از آموزه‌های دینی ما هستند.
 
وی افزود: پیش از تشکیل این انجمن، در کنار پروژه‌های در حال اجرا از سوی دولت، فعالیت‌هایی از جمله ایجاد تاسیسات بین راهی توسط برخی خیرین انجام می‌‌شد. به همین خاطر بر آن شدیم تا تشکلی با حمایت وزارت راه و شهرسازی و کمک های دولتی و سرعت گیری کمک های خیرین ایجاد شود .
 
رییس هیئت مدیره انجمن خیرین راه و ترابری با بیان اینکه در مراحل ابتدایی فعالیت این انجمن بیشتر جلسات به اخذ مجوزها اختصاص داشت، تاکید کرد: انجمن خیرین راه‌ و ترابری یک تشکل غیرسیاسی، غیرتجاری و مردم نهاد است که مجوز تشکیل آن بعد از وزارت کشور از ثبت شرکت‌ها با هدف جلب مشارکت مردمی تشکیل شده است.

وی با اشاره به نحوه مشارکت اعضای حقیقی و حقوقی در این انجمن خاطرنشان کرد: از اعضا به طور سالیانه حق عضویت اخذ می شود و شخص حقیقی می‌تواند به به پروژه‌ها ورود کند. همچنین وزارت راه و شهرسازی نیز با ارائه قیر رایگان و آزادکردن زمین از آنها حمایت می‌کند.
 
افشار در پایان بیان داشت: امیدواریم روزی بخش عمده پروژه های وزارت راه و شهرسازی با همکاری انجمن خیرین راه و ترابری صورت بگیرد و هر چه زودتر شاهد راه اندازی شعب استانی این انجمن در سراسر کشور باشیم.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.