| کد خبر: 30907 |

در گفتگوی تین نیوز با گردشگران آمریکایی و بلژیکی مطرح شد

◄ توصیف گردشگران خارجی از پرواز با بویینگ ایران ایر: ایران، عظیم تر از آنی است که دیگران می اندیشند

تین نیوز | گردشگران خارجی از پرواز خاطره انگیز بویینگ 747 ایران ایر، اظهار رضایت کرده و ایران را پیشرفته تر از آن چیزی می دانند که در مجامع بین المللی تبلیغ می شود.

به گزارش تین نیوز، روز گذشته (2 آذر) یکی از گردشگران بلژیکی در حاشیه پرواز بویینگ 747 ایران ایر به خبرنگار تین نیوز گفت: ایران بسیار زیباتر و پیشرفته تر از آن چیزی است که در مجامع بین الملل تبلیغ می شود.

وی افزود: ایران کشوری زیبا با امنیت و آرامش است، و من به همراه سایر گردشگران از سفر به ایران بسیار خشنودیم.

این گردشگر بلژیکی با بیان اینکه سال گذشته از اروپا به جنوب شرق آسیا سفر کردم و با این هواپیما از تهران عازم کوالالامپور شدم، گفت: امروز پرواز با آخرین هواپیمای این مدل بوئینگ در جهان برای من بسیار جذاب است.

وی با اشاره به اینکه این پرواز، خاطرات زیادی برای گردشگران به همراه دارد گفت: به عنوان یک اروپایی از اینکه با این پرواز در ایران سفر کردم، بسیار خوشحال هستم.

بیلی ویلت یکی از گردشگران اهل امریکا با تاکید بر اینکه "از سفر به ایران بسیار خوشحالم" گفت: قبل از سفر به ایران تفکر دیگری درباره این کشور داشتم اما حالا که به تهران آمده ام، متوجه شدم که ایرانیان بسیار مهربان و مهمان نواز هستند و امیدوارم که از این پس ارتباط بیشتری با یکدیگر داشته باشیم.

وی در خصوص نحوه مطلع شدن از این پرواز گردشگری گفت: در شرکت هواپیمایی ایران ایر دوستان زیادی دارم و وقتی شنیدم که گردشگران خارجی قصد دارند برای انجام پرواز با یک فروند هواپیمای بوئینگ 747 اس پی به ایران سفر کنند، سریعا ویزا گرفتم و به تهران آمدم.

گفتنی است، بیش از 90 نفر از گردشگران 9 کشور روز یکشنبه (2 آذر) با یک فروند هواپیمای بوئینگ 747 اس پی ایران ایر در مسیر تهران - ساری پرواز کردند تا خاطرات خود را با این نوع هواپیما زنده کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.