| کد خبر: 30778 |

در گفتگو با تین نیوز عنوان شد:

◄ نظر گردشگر آلمانی درباره پرواز خاطره انگیز ۷۴۷ و سوانح هوایی در ایران

تین نیوز | یکی از گردشگران آلمانی درباره احساس خود از این سفر گفت: از اینکه شانس مسافرت با یک هواپیمای قدیمی اما مدرن را پیدا کردم، بسیار خوشحالم.

یکی از گردشگران آلمانی حاضر در پرواز 747 شرکت ایران ایر، با ابراز شادمانی از سفر به ایران، به خبرنگار تین نیوز گفت: از اینکه شانس مسافرت با یک هواپیمای قدیمی اما مدرن را پیدا کردم، بسیار خوشحالم.

وی با بیان اینکه برنامه های از پیش تعیین شده برای این پرواز گردشگری خوب و با هماهنگی انجام شده بود افزود: ما دو روز در ایران هستیم و برنامه های تفریحی برای این سفر گردشگری در نظر گرفته ایم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نسبت به میزان سوانح هوایی در ایران آگاه هستید، گفت: بله این موضوع ممکن است در همه جهان اتفاق بیفتد. حتی در سفر گردشگری با دوچرخه نیز امکان تصادف وجود دارد، ولی ما با آگاهی از ایمن بودن این پرواز، آن را انتخاب و به ایران سفر کردیم.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • توریست منتظر السفر داخلی 0 0

    چرا این امکان گردشگری را برای هموطنان نمی گذارند و چرا امکاناتی که به این خارجی ها می دهند اینجا تامین نمی کنند کافیست برنامه گردشگری این توریست محترم و سرویس های ویژه ای را که به ایشان داده شده است را لیست کنید بدهید به یک آژانس آلملنی ببینید می شود چند یورو بعد میزان پولی که از اینه گرفتند را نیز مقاسه کنید اونوقت دلیل انگیزه سفر آنها را می بینید. مثال ساده تر اینکه مگر نه اینکه توپولوف ها از رده خارج شده اگر با این هواپیما سفر گردشگرب بگذارند مثلا برای کیش و بلیط آن را بجای مثلا ۳۰۰ هزار تومان بگیرند ۱۰۰ هزار تومان بخدا برای تهیه آن مردم و علاقه مندان سر و دست می شکنند به شرطی این منطق را نیاورید که در راه رفتن معمولی هم ممکن است آدم صدمه ببیند چون استفاده از این منطق در لزوم ایمنی مساوی با شیوه حسینقلی خوانی می باشد در هیچ شرایطی نباید ایمنی را کاهش داد و یا ریسک آن را بالا برد حالا که مسافران الحمد لله سلامت هستند ولی وای به روزی که خون از دماغ این آقای ژرمن در بیاید دیه و هزینه و… را از حساب های بلوکه شده ایران ضبط و بیمه مادام العمر به ایشان از همان محل پرداخت می کند ایران ایر و یا هر ایرلاینی برای بسط گردشگری و ترویج آن و حفظ یادگار های SP را های کم هزینه تر نیز دارند