| کد خبر: 30551 |

عبور ریل ر اه آهن از داخل شهر تاکستان مشکل آفرین شده است

تین نیوز | نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: عبور ریل راه آهن از مرکز شهر و دو قسمتی کردن این شهر مشکلات ترافیکی و معضلات سنگینی را برای مردم شهر ایجاد کرده است.
 
محسن پورسیدآقایی مدير عامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران ظهر شنبه به همراه محمدرضا قربانی مدیرعامل راه‌آهن شمال‌غرب، منوچهر حبیبی معاون امور عمرانی استاندار قزوین، رجب رحمانی نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی، حامد مانی فر سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین و ایرج حیدری فرماندار شهرستان تاکستان از مسیر عبور ریل راه آهن از مناطق مختلف شهر تاکستان بازدید کردند.
 
رجب رحمانی در مجمع عالی بسیجیان شهرستان تاکستان اظهارداشت: هر چه داریم از بسیج و تفکر بسیجی است و اگر بخواهیم در سایر عرصه ها موفق شویم باید با مدیریت بسیجی حرکت کنیم.
 
نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در شرایط تحریم تنها با مدیریت بسیجی می توان بر مشکلات فائق شد و دشمنان را ناامید کرد.
 
جابجایی ریل راه آهن در تاکستان ضروری است   
این مسئول در ادامه در خصوص عبور ریل راه آهن در داخل شهر تاکستان تصریح کرد: عبور راه آهن در شهر موجب شده تاکستان به دو قسمت تقسیم شود و مشکلات زیادی برای عبور شهروندان ایجاد شود که با هماهنگی همه مسئولان باید حل آن در دستور کار قرار گیرد.
 
رحمانی یادآورشد: درخواست مردم تاکستان انتقال و جابجایی راه آهن عبوری از شهر است و اگر مسئولان و کارشناسان بi دلیل مشکلات مالی و اعتباری احداث زیرگذر را منطقی بدانند مردم نیز موافقند به شرط آنکه کار تسریع شود.
 
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: همه ساله بi دلیل عبور ریل راه آهن از داخل شهر با حوادث ناگواری مواجه هستیم و عده ای جان خود را ازدست داده اند و امیدواریم با حل این مشکل از بروز حوادث جلوگیری شده و خدمات مناسبی به مردم ارائه شود.
 
دقایقی دیگر قرار است در نشستی با حضور مدیرعامل راه آهن و معاون عمرانی استاندار و نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار تاکستان راه های کارشناسی برای حل این مشکل بررسی شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.