| کد خبر: 28551 |

تفاهم‌نامه جدید احداثآزادراه تهران شمال با بنیاد مستضعفان منعقد شد

تین نیوز | مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از انعقاد تفاهم‌نامه جدید بین وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مستضعفان برای ادامه روند احداث قطعات دو و سه خبر داد.
 
حیدر نوروزی در جلسه بررسی مشکلات بخش مرزن‌آباد که با حضور معاون عمرانی استاندار و تعدادی از مدیران‌کل استان برگزار شد، اظهار کرد: آسفالت مسیر 5کیلومتری نرسیده به مرزن‌آباد که تعریض و کار زیرسازی آن نیز انجام شده است، به‌زودی شروع می‌شود.
 
وی افزود: مسیر 5 کیلومتر پس از شهر مرزن‌آباد نیز که تعریض و زیرسازی آن در دستور کار قرار دارد با جدیت بیشتری ادامه پیدا می‌کند.
 
نوروزی گفت: جاده قدیم چالوس نیز در دستور کار این اداره‌کل قرار دارد و قرارداد ترمیم آسفالت آن با پیمانکار منعقد شده است.
 
وی بیان کرد: با توجه به اینکه در گذشته مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز بودم آشنایی کامل با جاده چالوس دارم و باید با تمام توان جهت رفع مشکلات این جاده تلاش کرد.
 
مازندران دارای سه محور ترانزیتی هراز، کندوان و سوادکوه است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • دلسوز 0 0

    با سلام و عرض ادب خدمت خبر گزاری محترم تین نیوز و وزیر محترم راه و شهرسازی جناب آقای دکتر آخوندی. من از پیشکسوتان و مدیران قدیمی هستم با توجه به تجربه ارزندهای که در طول خدمتم داشتم عرض میکنم اقای وزیر اشتباه بززرگی کرد و توافقات با قرار گاه خاتم را لغو کردو چرا که بنیاد مستضعفان طی سالیان متمادی نشان داده که از عهده کار بر نمی آید. البته این موضوع کاملا از قرار دادهای جاری وزارت راه با دو شرکت بنیادی که در آزاد راه تهران و شمال مشغولند و هم اکنون نیز در سایر پروژه های وزارت راه قرار داد دارند و این طرحها بدلیل ناتوانی این شرکت ها مسکوت و تعطیل هستند مشخص است که ادامه کار با بنیاد اشتباه بزرگی است چرا که قرار گاه خاتم علیرغم مطالبات بیش از حد که جمع آن شاید بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان بود هیچگاه طرحی را مسکوت نگذاشت ولی بنیاد هیچ ذلسوزی برای مملکت ندارد. لطفا پیام بنده را خدمت وزیر محترم ارسال نمائید. متشکرم

  • ابرام 0 0

    امیدواریم مسئولان مثل اقای ترکان استغفار نکنند؟ چرامسئولان بنیاد به کاری که نمیتتونند اسرار دارند یعنی پول اینقدر براشون مهمه پول زور از حلقوم این ملت؟

  • ایرانی 0 0

    بنده هم با نظر جناب دلسوز موافقم نباید قرارگاه خاتم از این پروژه کنار گذاشته میشد، چرا که درتمام نقاطی که در طول مسافرتهایم انجام دادم و تابلوهای پروژه هارا دیدم تنها پیمانکاری که مشاهده کردم با توان بالا در حال انجام پروژ هایش است قرارگاه خاتم بود، انهم معلومه هنوز از بچه های قدیمی جبهه وجنگ ومردان جهادی هنوز درکشور وجود دارند، مردان بی ادعایی که صرفا برای این خاک زحمت میکشند وبدون هرگونه بازی سیاسی راهشان را ادامه میدهند