| کد خبر: 2787 |

معاون اجرایی و رئیس ستاد هماهنگی سفرهای نوروزی رجا در گفتگو با تین نیوز اعلام کرد:

◄ جابجایی بیش از یک میلیون و ۲۳۲ هزار مسافر از سوی شرکت رجا / میانگین روزانه مسافران نوروزی؛ ۶۱ هزار و ۵۱۵ نفر

تین نیوز | معاون اجرایی و رئیس ستاد هماهنگی سفرهای نوروزی رجا گفت:  با توجه به اینکه تأکید رجا به افزایش رشد کیفی خدمات بود، با برنامه ریزی انجام شده و کمک خداوند سفرهای نوروزی از لحاظ کیفی رشد خوبی داشت.

عبادالله فروزش در گفتگو با تین نیوز در خصوص پایان سفرهای نوروزی و آمار و ارقام مربوط به آن گفت: به فضل خداوند، 20 روز زمان پیک مسافرت نوروزی رجا با خوبی و موفقیت به پایان رسید و مجموعاً 1 میلیون و 232 هزار و 150 نفر توسط شرکت حمل و نقل ریلی رجا جابجا شد.

وی افزود: در شرکت رجا روزانه به طور میانگین 143 رام قطار سیر داشت که در مجموع 20 روز مسافرت‌های نوروزی، تعداد 2869 رام قطار مسافرین نوروزی را حمل کردند.

فروزش با اشاره به اینکه به صورت میانگین روزانه 880 واگن مسافری در حال سیر بود، خاطرنشان کرد: میانگین روزانه مسافران نوروزی معادل 61 هزار و 515 نفر بوده است.

معاون اجرایی و رئیس ستاد هماهنگی سفرهای نوروزی در ادامه آمار مسافرت‌های نوروزی گفت:  علیرغم اینکه تأکید رجا در سفرهای نوروزی به افزایش کیفی خدمات بود اما در شاخص نفر-کیلومتر با رشد 3.8 درصدی مواجه بوده‌ایم.

این مقام مسئول در شرکت رجا در رابطه با میانگین تأخیر قطارهای رجا از مبدأ تهران گفت: این میزان تأخیر امسال با توجه برنامه‌ریزی منظم انجام شده به زیر 30 ثانیه کاهش پیدا کرده است و میانگین تأخیر قطارهای در حال سیر نیز امسال به کمتر از 30 دقیقه رسیده بود.

فروزش ضمن اشاره به ایمن بودن حمل و نقل ریلی گفت: خوشبختانه امسال در هیچکدام از قطارهای شرکت رجا سانحه و حادثه‌ای رخ نداد و تمام قطارها و مسافرین به سلامت به مقصد خود رسیده‌اند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محقق ریلی 0 0

    با تشکر از مهندس پرکار آقای فروزش - اگه گزارش مقایسه ای با سالهای قبل هم ارایه می شد بد نبود، تعداد مسافر افت داشته ولی الحمدلله تاخیرات و خدمات بهتر شده بود…علت کم شدن مسافر رو باید در اقتصاد خانوارها جستجو کرد؟ انشالله همیشه خبرها اینجوری درست باشند.