| کد خبر: 2173 |

معاون اجرایی و رئیس ستاد هماهنگی سفرهای نوروزی رجا:

◄ تمام تلاش ستاد هماهنگی سفرهای نووروزی رجا، مهیا کردن سفر راحت برای مردم است

تین نیوز | معاون اجرایی و رئیس ستاد هماهنگی سفرهای نوروزی رجا گفت: با تلاش این ستاد در سه روز گذشته از آغاز سفرهای نوروزی، قطارها منظم و طبق برنامه زمانبندی شده و بدون تأخیر حرکت کرده‌اند.

عبادالله فروزش در گفتگو با تین نیوز در خصوص برنامه‌های نوروزی رجا در ایام مسافرت‌های نوروزی گفت: با توجه به شروع زمان پیک مسافرت‌های نوروزی از 25 اسفندماه، ساختار جدیدی در رجا تحت عنوان ستاد هماهنگی قطارهای نوروزی تشکیل شد.

وی افزود: برای این منظور از آذر ماه جلسات متعددی برگزار می‌شد و از 25 اسفند این ستاد جلسات  روزانه دارد تا بتواند با برنامه‌ریزی منظم سفر مناسب و راحتی برای مسافران فراهم نماید.

معاون اجرایی و رئیس ستاد هماهنگی سفرهای نوروزی رجا با اشاره به حرکت منظم قطارها طبق برنامه و زمانبندی مشخص شده در طول سه روز گذشته گفت: تلاش و برنامه‌ریزی اعضای ستاد هماهنگی باعث کاهش زمان تأخیر حرکت قطارها شده است.

فروزش خاطر نشان ساخت: امسال به غیر از توسعه کمّی هفت درصدی در ظرفیت مسافران در رجا، به توسعه کیفی نیز توجه ویژه‌ای شده است.
وی افزود: بخشی از این برنامه‌های توسعه کیفی عبارتند از: نوسازی تمام منسوجات داخل قطارها، تلاش برای نظافت، زیبایی و جرم‌گیری واگن‌های قطار و همچنین اقدام خاص برای تنوع بخشیدن برنامه غذایی در قطار.

وی با اشاره به اجرا شدن آزمایشی طرح ارائه غذای گرم در خط تهران-بندرعباس گفت: برای اولین بار در قطار غذا طبخ شده و انواع غذاهای سرد و گرم در این قطار عرضه می‌شود که با استقبال خوبی مواجه شده است و از سال 93 این طرح در تمام قطارهای رجا اجرایی می‌شود.

معاون اجرایی و رئیس ستاد هماهنگی سفرهای نوروزی رجا با اشاره به اعمال تخفیف برای قطارهای نوروزی این‌گونه توضیح داد که به منظور توزیع برنامه سفر، در روزهای کم تقاضا حدود 20 تا 30 درصد تخفیف در قیمت بلیت‌ها در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به وجود ظرفیت در بعضی مسیرها در ایام معمولی ازمتقاضیان خواست که برای تهیه بلیت به مراکز فروش در قالب شعب کشیک مراجعه نمایند. 

فروزش در ادامه گفت: اسامی این شعب به همراه آدرس و تمامی جزئیات در سایت رجا قابل رویت است. وی همچنین خاطر نشان کرد که علاوه بر شعب کشیک تهران و شهرستان‌ها چهار آژانس در اطراف راه آهن تهران (آژانس‌های راه سعات، روان‌سیر، آتیه گشت سبز و سیر سحر افق)  آماده  ارائه خدمات به هموطنان عزیز هستند.

وی با اشاره به فروش اینترنتی بلیت هم زمان با فروش حضوری و ارائه کل ظرفیت به صورت اینترنتی به عدم نیاز مراجعه افراد برای تهیه بلیت تاکید کرد.

معاون اجرایی و رئیس ستاد هماهنگی سفرهای نوروزی رجا در پاسخ به سوال خبرنگار تین نیوز مبنی بر " تکلیف بلیت های استرداد شده چه خواهد شد؟ " گفت: تمام بلیت‌های استرداد شده در لیست موجودی بلیت در اینترنت قابل فروش است. اما بلیت‌های استرداد شده روز در لیست انتظار وارد می‌شود و در آژانس های کشیک قابل تهیه است.

وی دلیل عدم فروش بلیت در ایستگاه‌های راه آهن را جلوگیری از ازدحام جمعیت بیان کرد و با اشاره به راه‌اندازی قطار دو طبقه تهران-اصفهان به عنوان قطاری لوکس با سرعت بالا خاطر نشان کرد: این قطار ویژه نوروز بوده و در صورت استقبال به صورت دائمی دایر خواهد بود.
فروزش سامانه پیامک 1539 و تماس تلفنی با تلفن شکایات را راهی برای ارتباط مستقیم و افزایش کیفیت خدمات رجا بیان کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.