| کد خبر: 263784 |

کریدور شمال-جنوب مسیری برای تحقق اهداف توسعه ای در حوزه اقتصاد و تجارت منطقه ای

کاظم جلالی در دیدار با دبیر کل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته بر اهمیت کریدور شمال - جنوب برای دو کشور ایران و روسیه تاکید کرد.

تین نیوز

کاظم جلالی در دیدار با دبیر کل انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته با تاکید بر اهمیت کریدور شمال - جنوب برای دو کشور ایران و روسیه از عزم مقامات عالی دو طرف برای تکمیل زیرساختها و استفاده حداکثری از ظرفیتهای بالفعل و بالقوه این راه گذر جهت تحقق اهداف توسعه ای روسیه و ایران در حوزه اقتصاد و تجارت دو جانبه خبر داد.

 به گزارش تین نیوز به نقل از آسام تدبیر دانش، وی فعال سازی همه ظرفیتهای کریدور را مستلزم همسویی برنامه ها و سیاستهای دستگاههای ذیربط داخلی و باورمندی به آثار مثبت این مسیر در بلندمدت دانست. 

 دبیرکل انجمن کشتیرانی در این دیدار با ارائه تصویری از وضعیت حمل و نقل دریایی در امتداد کریدور شمال - جنوب ضمن ارزیابی مثبت از ظرفیتهای بالقوه موجود، اقداماتی از جمله حمایتهای دولتی از بخش حمل و نقل در مسیر کریدور، تکمیل زنجیره تامین، استفاده از ظرفیتهای بخش خصوصی و فعالیت در قالب کنسرسیوم، اصلاح فرآیند مدیریت حمل و نقل، ایجاد شرکت حمل و نقل مشترک بین دو کشور را شرط لازم برای به فعلیت رساندن ظرفیتها دانستند. 

گفتنی است «روزبه مختاری» عضو هیات مدیره و «علیرضا چشم جهان»، مشاور انجمن در این جلسه «مسعود پل مه»، دبیر کل انجمن کشتیرانی را همراهی میکردند. 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.