| کد خبر: 255012 |

68 اتوبوس به ناوگان حمل ونقل مسافر کرمانشاه اضافه می شود

مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه گغت: شرکت خودروساز تاخیر داشته است و امسال ۶۸ اتوبوس باقی مانده تحویل می‌شود.

تین نیوز

 

محمدمهدی احمدی، مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه با اشاره به خریداری ۱۰۸ دستگاه اتوبوس برای ناوگان حمل و نقل درون شهری کرمانشاه گفت: 68 اتوبوس باقی مانده تا نیمه اول امسال تحویل می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، احمدی با بیان اینکه هنوز ۶۸ دستگاه از اتوبوس‌های خریداری شده برای ناوگان درون شهری کرمانشاه تحویل نشده، علت این امر را تاخیر شرکت خودروساز در تحویل خودروها اعلام کرد و ادامه داد: تاکنون ۴۰ دستگاه آن تحویل استان شده و قرار است مابقی خودروها تا نیمه اول امسال تحویل شود.

وی در خصوص علت تاخیر در تحویل اتوبوس‌ها گفت: قرار بود پیش از این ۱۰۸ دستگاه اتوبوس تا پایان سال گذشته تحویل شود، اما تاخیر شرکت خودروساز در ساخت این خودروها موجب شد این امر محقق نشود.

احمدی گفت: شرکت خودروساز این بار قول داده که ماهانه تعدادی از اتوبوس‌ها را تحویل دهد و نهایتا تمام اتوبوس‌های باقی مانده تا نیمه ابتدای امسال تحویل شود.

به گفته مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه عمده این اتوبوس‌ها در مسیرهای شهرک‌های حاشیه‌ای فعال می‌شوند.

وی افزود: این اتوبوس‌ها همگی مجهز به دستگاه هایی هستند که امکان پرداخت الکترونیکی کرایه را فراهم می‌کند و شهروندان می‌توانند به راحتی از این دستگاه‌ها استفاده کرده و کرایه را پرداخت کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.