| کد خبر: 253125 |

سرویس دریایی منظم جدید بین استانبول و سنت پترزبورگ

گروه روسی Delo می‌گوید که شرکت حمل و نقل چندوجهی Ruscon (بخشی از گروه Delo) یک سرویس جدید بین بندر استانبول و ترمینال کانتینری گلوبال پورتز، واقع در بندر سنت پترزبورگ راه اندازی کرده است.

تین نیوز

گروه روسی Delo می‌گوید که شرکت حمل و نقل چندوجهی Ruscon (بخشی از گروه Delo) یک سرویس جدید بین بندر  استانبول و ترمینال کانتینری گلوبال پورتز، واقع در بندر سنت پترزبورگ راه اندازی کرده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از آسام تدبیر، معرفی این مسیر جدید بخشی از استراتژی Ruscon برای تنوع بخشیدن به جغرافیای سرویس دریایی و توزیع مجدد بار در جنوب و شمال غرب روسیه است. 

این سرویس توسط یک کشتی کانتینری با ظرفیت ۷۰۰ تی ای یو به صورت ماهانه انجام می‌شود و ترانزیت تایم آن ۱۷ روز است. 

اولین سفر از استانبول در فوریه ۲۰۲۳ انجام شد و کشتی در ۱۸ فوریه به سنت پترزبورگ رسید و در ۲۰ فوریه به سمت استانبول روانه شد.

به گفته سرگئی برزکین، رئیس گروه Ruscon، ترکیه یکی از شرکای تجاری اصلی روسیه است و مسیر منظم جدید، به ایجاد اطمینان از وجود یک شبکه لجستیک کارآمد بین دو کشور و سایر کشورهایی که از ترکیه برای توزیع محمولاتشان استفاده می‌نمایند، کمک می‌کند. 

 این سرویس همچنین فرصت‌های بیشتری برای ارسال محموله‌های صادراتی و وارداتی از طریق بنادر شمال غرب روسیه، از جمله پایانه های تخصصی گلوبال پورتز ایجاد خواهد کرد.

همچنین Ruscon با Mountain Air Shipping (یک شرکت بین‌المللی حمل و نقل کانتینری مستقر در دبی)، برای راهبری این سرویس جدید همکاری می‌کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.