| کد خبر: 252328 |

کارشناس سازمان هواشناسی:

شدت بارش ها در ۶ استان کشور بیشتر می شود

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: شدت بارش های امروز در استان های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، فارس، اصفهان، لرستان و خوزستان بیشتر می شود.

تین نیوز

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: شدت بارش های امروز در استان های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، فارس، اصفهان، لرستان و خوزستان بیشتر می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه وزارت راه و شهرسازی، کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی کشور  به بیان آب و هوای امروز یکشنبه ۲۳ بهمن و روزهای آتی پرداخت و گفت: امروز در جنوب غرب و غرب، شمال غرب، ارتفاعات و دامنه های زاگرس و البرز، سواحل خزر، مرکز کشور، شمال شرق و شمال استان های بوشهر و فارس بارش ها ادامه دارد که در این مناطق بارش ها به شکل باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی خواهد بود و در مناطق مرتفع و سردسیر به شکل برف و کولاک برف خواهد شد.

به گفته رفیعی شدت بارش ها امروز در کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، شمال غرب فارس و جنوب غرب اصفهان، لرستان و شمال و شرق خوزستان بیشتر خواهد بود و مخاطراتی را به همراه خواهد داشت.

کارشناس هواشناسی گفت: بارش ها فردا در بخش هایی از شمال شرق و شرق و دامنه ها و ارتفاعات زاگرس مرکزی، شمال استان های بوشهر و فارس ادامه خواهد یافت.

وی افزود: فردا مناطقی از دامنه های جنوبی البرز و سواحل دریای خزر بارش پراکنده خواهند داشت و شدت بارش ها در کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، شمال استان فارس و جنوب اصفهان بیشتر می شود.

رفیعی خاطر نشان کرد: روز سه شنبه هم بخش هایی از جنوب غرب، غرب، مرکز سواحل خزر و ارتفاعات و دامنه های زاگرس مرکزی بارش خواهند داشت.

وی ادامه داد: از امروز تا روز چهارشنبه در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل، خوزستان، ایلام، جنوب و شرق اصفهان، یزد، کرمان  فارس و بوشهر وزش باد شدید در مناطق مستعد سبب گرد و خاک و کاهش دید افقی می شود.

کارشناس هواشناسی تاکید کرد: آب های شمالی خلیج فارس تا روز سه شنبه و آب های دریای خزر روزهای سه شنبه و چهارشنبه مواج و متلاطم پیش بینی می شود.

وی شرایط جوی امروز تهران را همراه با بارش باران و برف اعلام کرد و گفت: بیشینه دمای امروز پایتخت به ۲ درجه بالای صفر خواهد رسید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.