| کد خبر: 244349 |

◄ به بهانه سی و یکمین سالگرد تولد شرکت فرودگاه ها

مدیریت ارشد شرکت می بایست به طور جدی نگران دوره افول این شرکت در عنفوان جوانی بوده و در پی راهبردهای متفاوتی برای بقای قدرتمند در عرصه داخلی و منطقه ای باشد.

تین نیوز

امروز که شرکت فرودگاه ها، پا به دهه چهارم عمر خود گذارده، صنعت هوانوردی و فرودگاهی با روزها و سال های اول تولد این شرکت بسیار متفاوت است.

چالش های جدید‌، عدم قطعیت‌، رقابت های منطقه ای‌، انتظارات مشتریان و ذینفعان‌، وفاداری و انگیزش کارمندان‌، اقتصاد هوانوردی‌، مدل های جدید کسب و کار شرکای تجاری در کنار الزامات و استانداردهای سخت گیرانه تر ملی و بین المللی‌، هر یک می تواند علاوه بر فرصتی برای رشد و ارتقا‌، تهدیدی برای بقا باشد.

بیشتر بخوانید:

اما به نظر می رسد شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران امروز بیشتر از هر زمان دیگری با توجه به شرایط داخلی و بین المللی حاکم بر صنعت از یک طرف و محیط داخلی شرکت از طرف دیگر‌، می بایست تمرکز خود را بر بهره گیری مناسب از منابع انسانی متخصص‌، توجه به متنوع سازی درآمدها‌، ارتقای عملکرد پرسنل بر اساس شاخص های تخصصی‌، رضایتمندی مشتریان‌، ذینفعان و شرکای تجاری را در دستور کار قرار دهد.

مدیریت ارشد شرکت می بایست به طور جدی نگران دوره افول این شرکت در عنفوان جوانی بوده و در پی راهبردهای متفاوتی برای بقای قدرتمند در عرصه داخلی و منطقه ای باشد. کارکنان و پرسنل نیز به دور از حاشیه ها به دنبال گام نهادن به مرحله ای بالاتر از حرفه ای گری و بهره وری باشند.

امروز در شرایطی هستیم که برای بقای شرکت همه باید دست به کار شویم،  نیازی نیست مدیرعامل باشید تا با خلاقیت و ابتکار خود، شرکت تان را به رتبه ای بالاتر سوق دهید.

* کارشناس هوانوردی

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.