| کد خبر: 241059 |

همزمان با سراسر کشورصورت پذیرفت:

◄ اجرای طرح کنترل مبداء – مقصد ناوگان حمل و نقل عمومی

سرپرست معاونت حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از اجرای طرح کنترل مبدا –مقصد ناوگان حمل و نقل عمومی در این استان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

تین نیوز

سرپرست معاونت حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از اجرای طرح کنترل مبدا –مقصد ناوگان حمل و نقل عمومی در این استان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

 ابوالفضل صفری  اظهار داشت: این طرح با توجه به اهمیت موضوع با هدف ارتقای ایمنی سفر به صورت کشوری انجام می پذیرد.

وی ادامه داد: در این مانور ، انجام بازدیدها در دو سطح کنترل از مبداء (پایانه) و کنترل کنار جاده ای (پاسگاه) با استفاده از ظرفیت حداکثری گشت راهداری و ترابری ادارات شهرستانی و همکاری پلیس راه استان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش تین نیوز، سرپرست معاونت حمل ونقل  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران در ادامه از آغاز طرح پیش فروش بلیط سفرهای نوروزی از یکم اسفندماه خبر داد.

وی گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده طرح پیش فروش غیرحضوری بلیط های مسافرتی از اول اسفندماه (اینترنتی) و از دهم اسفندماه بصورت حضوری و غیرحضوری با رعایت سقف ۵۰درصدی ظرفیت سرویس دهی شرکتهای حمل و نقل مسافر استان انجام می پذیرد.

سرپرست معاونت حمل ونقل  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران تصریح کرد: روان سازی و سرعت بخشی در ارائه خدمات متناسب با شأن مردم عزیز از جمله اهداف همیشگی متولیان و دست اندرکاران بخش حمل و نقل جاده ای مسافر استان بوده است.

 صفری با تأکید بر اهمیت اجرای شیوه نامه بهداشتی مقابله و پیشگیری از مسافران می توانند در صورت داشتن هر گونه پیشنهادات و شکایات مراتب را از طریق سامانه های متمرکز ۱۴۱ به ثبت رسانند.

وی در خصوص شرایط استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر تشریح کرد: شرکتهای مسافربری باید با انجام استعلام الکترونیکی وضعیت سلامت مسافران قبل از سفر ( سامانه سروا / اپلیکشن ماسک ) و همچنین مسافران با ارائه کارت واکسن یا تست pcr منفی با اعتبار 72 ساعت برای سوارشدن به وسیله نقلیه الزامی است . 

    وی ادامه داد:  رعایت ظرفیت پذیرش مسافران مطابق با مصوبات ملی کرونا در حال حاضر 80 درصد ظرفیت ناوگان می باشد بنابراین شرکتهای مسافربری می بایست  تا ۵۰درصد ظرفیت ناوگان را با توجه به محدودیت های احتمالی ناشی از شیوع سویه امیکرون و سایر موارد پیش فروش کنند .

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.